Osnovni model nema klimu uopće?!?

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
Planirali smo ženin stari C3, koj je već na izmaku i traži dost puno ulaganja, prodati ili u kombinaciji "staro za novo", pa smo razmatrali ponude. Nakon kaj smo prošli tjedan obilazili salone od Opela, Mazde, Forda, Kije, itd. Zapravo najviše joj se dopal novi DS3, a i meni se sviđa. A i furamo te citroene dost dugo u familiji tak da eto. Gledali smo ga uživo. Skoro dogovorili i probnu. Kaj se cijene tiče i samog financiranja tu nam je isto Ok. Gledali smo osnovni model i danas, kažem idem si još jednom pogledati u konfigurator, uočil kak osnovni model NEMA klimu. Ne verujem, zovem i kažu je istina je. Znači, ne da nema automatsku, neg Chic uopće nema klimu. Za hebenu ručnu klimu traže 7500 kuna. Znači 1000 eura. Pa vrag ti mater, da na premium modelu za kojeg njeguju imidž luksuza oni ručnu klimu stavljaju pod dodatnu opremu. :surprised: To me tak jako razočaralo da vam nemrem opisati. :(
 

deda

New member
Upravo još jedan dokaz koje smo im mi tržište.Uvaljivali su nam i Berlingače bez servo volana,kaj se čudiš,nisu žabari baš takvo zlato kak se misli.
 

Randy5

Active member
Pred tjedan - dva sam u servisu popalio prospekt za Cactus i koliko shvaćam, Live oprema također ne navodi klima uređaj kao serijsku opremu. Na Feel opremi se navodi ručna klima. Također razočaravajuće.
 

deda

New member
Odi u salon VW,pa da vidiš koliko moraš doplatiti za sve,čak su i kotači u doplati i električna pumpa za pranje stakla.
 

c4 power

New member
Bez obzira na sve ali u 2015g. da mi netko u bilo kojem salonu vozila kaže da bilo koji model pa i onaj najjeftiniji nema klimu....lagano bi ih poslao u PM i okrenuo se na peti i izašao taman da je nadoplata i 100kn. a kamoli 7500kn za ručnu klimu. NEDAAAM!!!!
 

deda

New member
Ne možeš suditi zato što ti imaš takav stav,jer puno ljudi uopće ne želi klimu i šizi zašto ju mora platiti u cijeni auta,ako je neće.Jel ti palo na pamet da velika večina koja ima klimu u autu nije ju nikada koristila niti neće koliko god ih uvjeravao u prednosti.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Da, da... :) To da klima nije standard najbolje demantira činjenica da je danas rabljeni bez klime skoro nemoguće prodati, ako ga ne misliš dati za kikiriki. :D
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
puno ljudi uopće ne želi klimu i šizi zašto ju mora platiti u cijeni auta,ako je neće.
Ali čuješ, znaš koliko ima ljudi šta neće ni abs, ni esp, ni podizače ni sunčana zatamnjena stakla ni dnevni led, pa sve to plaćaju. ima ljudi šta bi tili kupit samo motor, šasiju i kola, pa ka cigani da idu. :angel: oću reći kako su takve stvari danas za većinu, a šta je pokazala i ova tema, standard isto ka i žmigavci i desni retrovizor. ja san se isto iznenadija da nema klime serijski, jer san očekiva to danas ka tržišni standard svugdi. tim više šta se radi o DS liniji. čudi me, al valjda u citroenu znaju šta i kako raditi.
 

markan1000

Well-known member
vw može tražiti nadoplatu za sve i svašta, zato što je to vw i takve stvari mu nažalost prolaze. DS (citroen) si takve stvari ne može priuštiti u trenutku kad se tek probija među luksuznije igrače. i koliko se meni čini, cilj ds-a nije napad na vw, već čak i na nešto iznad toga (vw bome nije premium klasa).

shvaćam da dosta ljudi ne želi ili ne koristi klimu (iako ja osobno ne poznam nikog tko je ne želi, ali dosta sam mlađi od dede pa.. :D ). ali me nitko ne može uvjeriti da profil ljudi koji kupuje bilo koji DS ne želi klimu.
 

La Marche

Iskreni optimist
1. Sve ne vjerujem da još nitko do sada nije spomenuo da je to uobičajeni marketinški trik.
Navedeš cijenu za nešto najjeftinije što uopće nemaš namjeru prodavati, da u startu na plakatima i konfiguratorima djeluješ konkurentan.

Kad ti dođu privučeni cijenom kupci u trgovinu, ili će:
-kupiti ono što već imaju na lageru, a to su sve neke "posebne" opreme (npr. Medveščak) koje imaju većinu dodataka (a klima uređaj obavezno! pa nemaju na lageru C1 bez klime, kakav DS3 bez klime), ali su jeftiniji nego što bi bile da ih kupuješ kao standardne pakete i čekaš tri mjeseca, a tek su neznatno skuplji, ili nekad čak i nisu skuplji nego te cijene po konfiguratorima.
-naručiti neke posebne varijante, a to će onda biti skuplje, a ne jeftinije varijante.
-neće kupiti ništa.

Vjerojatnost da će netko naručiti taj najjeftiniji paket opreme je jako mala.

2. A svijet je velik, sve je moguće osim drvene peći, uvijek postoji mogućnost da je netko u svijetu nekad negdje naručio neke čudno složene aute, pa se odustalo, pa onda proizvođač ponudi takve i tako opremljene aute (neće ih sad baciti u smeće), pa će se za takvim jeftinim autima pomamiti netko iz gore navedenih ili još i puno siromašnijih zemalja nadajući se da će ih ipak netko kupiti, pa takvi čudni auti (kako Deda veli, Berlingo bez serva, ili C3 bez ESP) na kraju i završe negdje na cestama, jer svaka roba ima kupca.

No, mislim si dalje... tko bi u Hrvatskoj DS3 nekom želio prodati bez klima uređaja, taj bi se morao zaista dobro potruditi ili imati veliku sreću.

A istina je i da zaista ima ljudi koji nikad, ali nikad (čak ni radi odmagljivanja) ne uključuju klima uređaj. Stara prijateljica je među takvima. Pa je, nagađam, njen suprug sav sretan kad ljeti nekamo na put ide bez nje. Baš ću ga pitati. Nju neću pitati da li joj je suprug sretan kad ide na put bez nje.

Primijetili ste da su i rezervni kotači postali dio takvih doplata? Ne samo kod VW. (VW je samo marketinški generaciju ispred svih ostalih, pa je prvi uveo navođenje cijene za praktički nekompletne aute i svi su se tome smijali, a generaciju kasnije su i ostali tako počeli raditi.) A to je sjajno s tim sprejevima umjesto rezervnog kotača, posebno ako ti se guma raspara udarcem uz rubni kamen (prije godinu dana i na mom C4II). Onda uzmeš sprej i što točno napraviš s njim?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
A švabi koji stavljaju manje rezervoare da smanje masu vozila za testiranje potrošnje? :D
Naravno, u dodatnoj opremi je i veći kraftštoftank za parsto eura
 

La Marche

Iskreni optimist
Eto ti napretka kroz tehniku!
Prije trideset godina pola desnog retrovizora, danas pola rezervoara, sutra pola auta. Neće biti volana, auti će sami voziti, pa se može komotno volan staviti na listu doplate, recimo kao "individual paket" ili nešto kao "erfarenfarer paket" ili "retro paket".

Ali, sad sam se sjetio, na Mercedesima S si mogao prije tridesetak godina naručiti dodatno veći rezervoar, to je moj tadašnji poslodavac naručio sebi za putovanja. Zbilja su i onda bili ispred svog vremena.

A moj sljedeći auto bit će Citroen.
 
Na vrh