P1340 veći prekidi izgaranja u cilindru 4 : Bez karakteristike

DDakic

New member
Pozdrav, ovo mi je pocelo izbacivati kada ga ujutro ostavim na leru da radi. Popale se lapice i pocme raditi na tri cilindra. Nakon sto se uplali i ugasi bude ok, samo ponistim gresku. Akumulator je star godinu dana i ima dobar napon. Nakon tog prvog paljenja je sve ok, nema nuspojava u voznji ni pri paljenju toga dana.
Imam plin koji uredno radi, te se ovo dogodi na benzinu.
E sad, gdje da pocmem gledati, bobina, injektor benzinski ili?
E da, primjetio da se upali i economy mode ujutro
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ako se pali economy mode ujutro, možda ga nešto prazni. A ti senzori n Citraćima vole štrkat kod promjene napona. Imaš kakve ledice bez otpornika, neke druge dodatne potrošače?
 

DDakic

New member
Danas se pojavila P1336 i blinka oznaka motora i ispisuje service, ali nakon paljenja i gasenja sve se greske same od sebe ponistavaju, probam danas negdje provjerit testerom aku.
U voznji sve ok, fuel trimovi kak i trebaju imati, samo sam primjetio sa dijagnostika ocitava 1V manji napon od voltmetra pri upaljenom kontaktu...
Nemam nikakvih dodatnih potrosaca, sve tvornicki...

Uglavnom, stanje je ovakvo. Gresku mogu dobiti gotovo uvijek, auto nakon sto odstoji par sati, upalim ga te nakon 2,3 minute na leru se upali greska P1336 do P1340, krivo izgaranje u cilndrima.
Kodove gresaka sam dobio od Citroen servisa iz Zg-a, bas za moj komp prema broju sasije.

Svijecice mijenjane prije 20 tkm, jedino mi bobina pada na pamet, jer kad ode odmah auto u voznju i saltanje na cca 3000 okretaja sve bude ok.
 

DDakic

New member
ima ali isto koštaju...kod nas cca 450-500 kn komad

Ima ih zamjenskih za 2.0 motore ali za 1.8 ništa..

Ne znam koja je razlika između 1.8 i 2.0?
 

DDakic

New member
Da li netko zna funkcionalan postupak resetiranja ecu-a, tako da dođe na tvorničke postavke, tj da fuel trimovi budu na 0?
 
Na vrh