Pa da krenemo s problemima. Radi se Xsari Picasso 1.8 16 v 2002 godište (nema plin)
1. Kvačilo nasumično propadne (2-3x tjedno) i ne može se vratiti samostalno
Vratim ga rukom/nogom i teraj dalje.
ne znam jel kriv ovaj feder:
ili pak nešto drugo. Problem se zasad javio prilikom prebacivanja iz 1u2, 2u3 i obrnuto. Kad stisnem kvačilo čuje se neko škocanje i pedala se ne vrati nazad.
2. Prilikom puštanja pedale gasa u 1u2 i 2u3 brzinu ponekad automobil zatrzava. Lampica motora je upaljena. Bio sam kod majstora i obrisao ju jer jer je u pitanju bila privremena greška labda sonda i EGR. Èini mi se da se nije dovoljno potrudio. Iako imam 1.8 benzin mislim da ima povećanu potrošnju (11 L) ali trenutno vozim dosta grada pa nisam siguran. Motor mirno radi u leru.
3. volan se počinje tresti iznad 130 km/h. smrdi mi na balans guma, ali ne razumijem se dovoljno u aute tak da...komentar majstora - premalo trese...neću da se trese bokte mazo ...
Svaki majstor ima svoju verziju šta je s kvačilom, a za motor (zatrzavanje) da ni ne govorim pa mi treba mišljenje ljudi s iskustvom s tim/sličnim problemima/motorom.
Htio bi naučiti nešto o autu, pa nemojte bacati odgovore tipa: ne valja korpa, lamela, dizna gleda u križ i slično ...dajte malo detalja kako i zašto pa da nešto i ja skužim oko auta
uf skoro zaboravio postavit pitance - čemu služe ovi kablovi koji se nalaze u pretincu na podnici iza vozača
1. Kvačilo nasumično propadne (2-3x tjedno) i ne može se vratiti samostalno
Vratim ga rukom/nogom i teraj dalje.
ne znam jel kriv ovaj feder:
ili pak nešto drugo. Problem se zasad javio prilikom prebacivanja iz 1u2, 2u3 i obrnuto. Kad stisnem kvačilo čuje se neko škocanje i pedala se ne vrati nazad.
2. Prilikom puštanja pedale gasa u 1u2 i 2u3 brzinu ponekad automobil zatrzava. Lampica motora je upaljena. Bio sam kod majstora i obrisao ju jer jer je u pitanju bila privremena greška labda sonda i EGR. Èini mi se da se nije dovoljno potrudio. Iako imam 1.8 benzin mislim da ima povećanu potrošnju (11 L) ali trenutno vozim dosta grada pa nisam siguran. Motor mirno radi u leru.
3. volan se počinje tresti iznad 130 km/h. smrdi mi na balans guma, ali ne razumijem se dovoljno u aute tak da...komentar majstora - premalo trese...neću da se trese bokte mazo ...
Svaki majstor ima svoju verziju šta je s kvačilom, a za motor (zatrzavanje) da ni ne govorim pa mi treba mišljenje ljudi s iskustvom s tim/sličnim problemima/motorom.
Htio bi naučiti nešto o autu, pa nemojte bacati odgovore tipa: ne valja korpa, lamela, dizna gleda u križ i slično ...dajte malo detalja kako i zašto pa da nešto i ja skužim oko auta
uf skoro zaboravio postavit pitance - čemu služe ovi kablovi koji se nalaze u pretincu na podnici iza vozača
Poruka Moderatora: |
Fotografije prebačene na www.imgur.com, jer su bile presitne i ostali servisi za host slika ih brzo brišu -> http://www.citroenforum.hr/citrocafe-177/upute-postavljanje-slika-na-forumu-2392/ |
Posljednje uređivanje: