Par problema s XP i 1 pitanjce

Mnghwa

New member
Pa da krenemo s problemima. Radi se Xsari Picasso 1.8 16 v 2002 godište (nema plin)

1. Kvačilo nasumično propadne (2-3x tjedno) i ne može se vratiti samostalno
Vratim ga rukom/nogom i teraj dalje.
ne znam jel kriv ovaj feder:



ili pak nešto drugo. Problem se zasad javio prilikom prebacivanja iz 1u2, 2u3 i obrnuto. Kad stisnem kvačilo čuje se neko škocanje i pedala se ne vrati nazad.

2. Prilikom puštanja pedale gasa u 1u2 i 2u3 brzinu ponekad automobil zatrzava. Lampica motora je upaljena. Bio sam kod majstora i obrisao ju jer jer je u pitanju bila privremena greška labda sonda i EGR. Èini mi se da se nije dovoljno potrudio. Iako imam 1.8 benzin mislim da ima povećanu potrošnju (11 L) ali trenutno vozim dosta grada pa nisam siguran. Motor mirno radi u leru.

3. volan se počinje tresti iznad 130 km/h. smrdi mi na balans guma, ali ne razumijem se dovoljno u aute tak da...komentar majstora - premalo trese...neću da se trese bokte mazo :(...

Svaki majstor ima svoju verziju šta je s kvačilom, a za motor (zatrzavanje) da ni ne govorim pa mi treba mišljenje ljudi s iskustvom s tim/sličnim problemima/motorom.

Htio bi naučiti nešto o autu, pa nemojte bacati odgovore tipa: ne valja korpa, lamela, dizna gleda u križ i slično :)...dajte malo detalja kako i zašto pa da nešto i ja skužim oko auta :)

uf skoro zaboravio postavit pitance - čemu služe ovi kablovi koji se nalaze u pretincu na podnici iza vozača



Poruka Moderatora:
Fotografije prebačene na www.imgur.com, jer su bile presitne i ostali servisi za host slika ih brzo brišu -> http://www.citroenforum.hr/citrocafe-177/upute-postavljanje-slika-na-forumu-2392/
 
Posljednje uređivanje:

Mnghwa

New member
malo sam umoran od mijenjanja majstora - 3 u mjesec dana.

ajde zlatko daj neko konstruktivno mišljenje, znam da možeš :)
 
Posljednje uređivanje:

ZlatkoC4

Well-known member
Ovaj feder nije uzrok dok sajla može biti. Treba pregledati sve od izlaza popućice do ulaza na mjenjaću.
Ovo zatrzavanje može biti od puno stvari pa je teško ovako nagađati. Meni se Buljubašić u Osijeku pokazao kao izvrstan meštar dok sam vozio C3. Pa probaj kod njega.
 

Silentshoot

Active member
Rekao bih da su ovo kablovi od pojačala, crveni je plus,crna minus,a ovi u sredini činčevi za izlaz s radija u pojačalo. S tim da svakako nije dobro da strujni kabel i činčevi budu jedno pored drugog zbog smetnji. Ali sve mi upućuje na to...
 

Mnghwa

New member
majstor #4 skinuo sajlu dobro sve podmazao i vratio nazad. Nema nigdje vidljivih oštećenja. Vidjet ćemo da li je to dovoljno ili pak ide izmjena.

ovaj tjedan budem vidio šta je s lampicom i trzanjem.

a za pojačalo...pih...kablovi bezveze zauzimaju mjesto u pretincu
 

Mnghwa

New member
Update za kvačilo - majstor #5 na kraju ga promijenio jer je porasla učestalost prodapadanja :) ...sad je mekše kvačilo i bolje hvata...vrijeme će pokazati jel propadanje rješeno

obrisali smo opet greške za motor dok ne skupim love za dalje :)
majstor #5 kaže da se po ponašanju auta čini da je bobina u pitanju, ali nema dovoljno simptoma

a volan što se trese... to će pričekati g.o. :)
 
Posljednje uređivanje:

Mnghwa

New member
evo da javim daljni razvoj događaja pošto sam skupio para za daljnje popravljanje.

lampica motora je prijavila grešku lambde i EGRa.

Zasad zamijenio obje lambde + preventivno sve svjećice (ne znam kad su prije tog mijenjane).

e sad pitanje za EGR. Ima li smisla čistiti ili da probam sa zamjenskim (500-600 Kn)?

original ne dolazi u obzir. majstor me poštedio pa mi nije htio ni cijenu reći da se ne objesim :)

Jedino mi nije jasno zašto auto i dalje zatrza kad pustim gas u 2 brzini - ima li to veze s EGRom ili nešto treće je u pitanju?

EDIT dan kasnije...

danas bio kod majstora i skine on EGR da ga očisti, kad li mališa je bio zatvoren cijelo vrijeme komadom lima. Očistio on malo njega i vratio nazad bez lima. Prešao sam 20 km i zasad nema problema (nema zatrzavanja prilikom puštanja gasa) i lampica motora ne svijetli.

eto. to bi (valjda) bilo to.
 
Na vrh