Milosh
Test
Èisto da postavim par pitanja koja su mi se javila kao posljedica čitanja uputstva za auto (koje sam btw pročitao prije preuzimanja auta, geek :grin: ) i kao posljedica korištenja auta..
1. U uputstvu stoji da se prilikom dopunjavanja akumulatora punjačem, aku mora otpojiti od vozila. Da li je to stvarno potrebno i zašto?
Znam da su francuski auti cvjećke što se tiče osjetljivosti na strujne nepravilnosti, ali ionako ne bih spajao aku na vozilu na neki super jaki staromodni ispravljač. Imam pametni punjač iz Lidla koji vjerovatno većina vas zna (nevjerovatno dobra stvarčica) kojem je max struja punjenja samo 3.8A, a kako mi je aku još uvijek zdrav, samo bi ga zapravo održavao trickle punjenjem..
2. Šta je to izotermički modul? To se pominje u uputstvu od auta u dijelu Dodatna oprema -> Komfor.
3. Kako vam radi automatska klima ljeti? Da li hladi i kada se podesi na temp. 23*C ili višu od toga?
Detaljniji opis problema sam napisao u ovoj temi koja se bavi automatskom klimom, pa pogledajte tamo:
https://www.citroenforum.hr/citroen-opcenito-38/automatska-klima-7552/#post143717
4. Da li klima u autu može i grijati ili samo hladi? Npr. ako sad kad je vani hladno podesim temp. na npr. 22*C a motor je hladan, on upali kompresor i počne jako brzo grijati.
5. Jeste li znali da se u podešavanjima klime u Diagbox-u može birati broj zona klime, pored dvije zone što je podešeno ''po defaultu'', mogu se odabrati i 4 zone. Zna li iko čemu to služi i da li mijenja išta ako se drukčije podesi?
6. Èemu služi prikaz ventilatora na displeju suvozačevog dijela klime, kad se taj prikaz nikad ne može aktivirati? Možda je to samo rezultat korištenja istog displeja na obe strane komandi klime (smanjenje troškova proizvodnje, jelte).
1. U uputstvu stoji da se prilikom dopunjavanja akumulatora punjačem, aku mora otpojiti od vozila. Da li je to stvarno potrebno i zašto?
Znam da su francuski auti cvjećke što se tiče osjetljivosti na strujne nepravilnosti, ali ionako ne bih spajao aku na vozilu na neki super jaki staromodni ispravljač. Imam pametni punjač iz Lidla koji vjerovatno većina vas zna (nevjerovatno dobra stvarčica) kojem je max struja punjenja samo 3.8A, a kako mi je aku još uvijek zdrav, samo bi ga zapravo održavao trickle punjenjem..
2. Šta je to izotermički modul? To se pominje u uputstvu od auta u dijelu Dodatna oprema -> Komfor.
3. Kako vam radi automatska klima ljeti? Da li hladi i kada se podesi na temp. 23*C ili višu od toga?
Detaljniji opis problema sam napisao u ovoj temi koja se bavi automatskom klimom, pa pogledajte tamo:
https://www.citroenforum.hr/citroen-opcenito-38/automatska-klima-7552/#post143717
4. Da li klima u autu može i grijati ili samo hladi? Npr. ako sad kad je vani hladno podesim temp. na npr. 22*C a motor je hladan, on upali kompresor i počne jako brzo grijati.
5. Jeste li znali da se u podešavanjima klime u Diagbox-u može birati broj zona klime, pored dvije zone što je podešeno ''po defaultu'', mogu se odabrati i 4 zone. Zna li iko čemu to služi i da li mijenja išta ako se drukčije podesi?
6. Èemu služi prikaz ventilatora na displeju suvozačevog dijela klime, kad se taj prikaz nikad ne može aktivirati? Možda je to samo rezultat korištenja istog displeja na obe strane komandi klime (smanjenje troškova proizvodnje, jelte).