Meni se tako ponašao Focus sa istim motorom kad turbina nije radila. Zapravo, turbina je bila ispravna ali se bio pokvario elektro ventil za vakuum koji upravlja turbinom, pa se ponašao kao atmosferac.
Ovako, za prvu pomoć možeš uraditi sledeće dvije stvari:
Lociraj wastegate aktuator turbine i gledaj u njega dok motor radi na leru a pri tome neka neko drugi naglo doda gas, trebao bi vidjeti kako se šipka/štanglica koja povezuje wastegate i turbinu pomjera.
Ili
Ne znam imaš li igdje da je na usisnoj grani poslije turbine crijevo visokog pritiska, ili su sve cijevi? Ako negdje ima komad crijeva, pokušaj ga stisnuti rukom dok motor radi u leru, a neka pri tome neko drugi naglo doda gas do barem 3.5-4 hiljade obrtaja. Trebao bi osjetiti kako turbina napuše to crijevo i raširi ti ruku.
To su ti ovako jednostavne metode da provjeriš da li se turbina uopšte uključuje. Ako se ne uključuje, treba detaljnije tražiti uzrok.
Ti, ili jako slični simptomi budu prisutni i u slučaju da pukne crijevo visokog pritiska (između turbine i glave motora), ali to obično bude praćeno i crnim dimom.
Svakako ti preporučujem da odeš kod majstora da ispita o čemu se radi.