ante66
Active member
Problem,pred zimu pukne remen na korejskokineskojapanskom skuteru ( 4t).Cijelu zimu palim na kurblu radi akumulatora, radi savrseno.Naravno da se sjetim pred tehnicki sredit motor, i ici na registraciju.Doguram do najblizeg vulkanizera( koji to nije nikad radio) da mi zracnim pistoljem otpusti variomat.Promjenim remen , sve ok , upali iz prve na kurblu i nakon 5 sek se ugasi a radi kao dizel multikultivator.I tako stalno , upali iz prve pa se ugasi?Cim pokusam dati gas ugasi se.
Ocistim dvaoput karb -nista, prominem svjecicu -nista,provjerim fazu i lanac-nista( mali fazni pomak beznacajnio).Prestimam karb-( stegnem gorivo pred diznu) , povecam zarak na max i dobijem ga da radi neprekidno ( ali isto kao dizel traktor), cim dirnem gas odma se gasi.Provjerio da ne vuce fals zrak .sve ok.
Jedino mi pada na pamet kako sam ga gurao u vulkanizera, ostao mi je kljuc u kontaktu kad ga je zavrtio pistoljem ( iako nisam bas siguran). Prvi put ga je zavrtio a nije otpustio vijak, iz drugog pokusaja je uspio otpustit vijak variomata.Sta se moglo zaj..... ako smo zavrtili sa kontaktom?
Jos sedam dana inace tablica u policiju, bum popiz.....
Ocistim dvaoput karb -nista, prominem svjecicu -nista,provjerim fazu i lanac-nista( mali fazni pomak beznacajnio).Prestimam karb-( stegnem gorivo pred diznu) , povecam zarak na max i dobijem ga da radi neprekidno ( ali isto kao dizel traktor), cim dirnem gas odma se gasi.Provjerio da ne vuce fals zrak .sve ok.
Jedino mi pada na pamet kako sam ga gurao u vulkanizera, ostao mi je kljuc u kontaktu kad ga je zavrtio pistoljem ( iako nisam bas siguran). Prvi put ga je zavrtio a nije otpustio vijak, iz drugog pokusaja je uspio otpustit vijak variomata.Sta se moglo zaj..... ako smo zavrtili sa kontaktom?
Jos sedam dana inace tablica u policiju, bum popiz.....