Pitanje o kočnicama

darko

Member
Danas sam bio na tehničkom i zezale su me zadnje kočnice. Rezlutati su ispočetka bili lošiji, a nakon nekog vremena:
2. osovina radna kočnica L-1900 N D-1450 N
2. osovina pomoćna kočnica L-1500 N D-1699 N
Kontrolor je rekao da je to zato jer sam neposredno prije tehnićkoga oprao auto i onda ima takvih problema s zadnjim kočnicama.
Prije cca 2 mjeseca su stavljene nove pakne, cilindri i sajle ručne.
Zanima me jel to ok?

Prije mjesec dana stavljeni su novi diskovi i disk pločice. Naprijed su ove vrijednosti:
L- 2400 N D-2300 N.
 

ZlatkoC4

Well-known member
Kontrolor je rekao da je to zato jer sam neposredno prije tehnićkoga oprao auto i onda ima takvih problema s zadnjim kočnicama.
vjerojatno da je poledilo pa otežano vračaju. dobro ti čovik rekao pa vidš da mrzne :D
trebao si ga otići izvozati iskočiti nekoliko puta i onda probat test.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Pa ono... koči. Koliko su stara kočiona creva? Tekućinu bi isto trebalo svake dvije godine mijenjat.
 

darko

Member
Crijeva....stara valjda ko i auto...15 god. ali izgledaju ok. Kočiona mijenjana prije 2 god., a sad dodato nove koliko je trabalo kod promjene zadnjih cilindara. Vrelište na tehničkom 208 °C.

Da tjeram to samo ili?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Pa vozi ako ti se sve cini ok... ali ako je u planu duze koristenje tog auta, ja bi polako pripremio i nova creva.
 

ZlatkoC4

Well-known member
Za svaki auto je drugačije. pogledaj na papirima od prošle registracije koliko je bilo trebalo bih opet biti približno tom
 

Zix

Active member
Test:Opteretiš zadnju osovinu nekim teretom 100-300kg i teraj na valjke pa onda vidi kakve su vrednosti i znaćeš da li je auto bezbedan za vožnju ili ne...
Poz
 

darko

Member
Prošle godine je bilo:
1. osovina radna L-2700 D-2625
2. osovina radna L-1895 D-1545
2. osovina pomoćna L-1657 D-1311
Koeficijent kočenja radne kočnice 62%
Koeficijent kočenja pomoćne kočnice 21%

Po ovome se vidi da su prve slabije sad lovile (možda zato jer su novi diskovi i pločice?), zadnje su tu negdje, a i koeficijent je sad manji za radne(57%)..za pomoćnu je sad 22%.

Amortizeri su na 75-77%.
 

ZlatkoC4

Well-known member
dali ti je ulje kad je mjenjano izmjenjeno komlet ili je samo izvučeno iz posudice i dolito novo?

iza su stavljeni novi cilindri i pakne ako nije sve dobro očiščeno i namazano masti za klizajnje pakne može doći do neravmnomjernog kočnje pakni a od tud i slaba kočiona sila.

sistem također mora biti kvalitetno ozračen a prednji klipovi kočione u kakvom su stanju?
 

darko

Member
Ulje nije komplet mjenjano. Moguće da ulje zeza (pokazalo je 208°C)?
Prednji klipovi su za sad ok. Ovo otraga neznam kako je složeno. Javljam se mehaničaru da zna da imamo problem.
Jel se može to tako voziti jedno vrijeme pa kad zatopli da odem opet na valjke u tehnički?
Mislim, možda stvarno zeza voda koja je od pranja auta ušla u bubnjeve (tješim se)?
Bitno mi je da znam da se mogu sigurno voziti i parkirati za sad... ne ludujem u vožnji, a i sam auto nije za to.
 

tomica0308

Well-known member
mozes se normalno vozit, pa prvom prilikom do majstora nek pogleda cilindre makar su novi, znaju zacvikat pa ih se treba razradit i nek sve odzraci komplet, pa onda odi na tehnicki oko 200kn je za valjke ak se nevaram.
 

darko

Member
Zadnjih par dana mi se otraga na lijevoj kočnici čuje tokom vožnje i kočenje nekakav jaki klik. Nešto kao kad lupi metal o metal.
Ima ko kavu ideju o čem se radi?
Naravno da idem hitno na servis.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Da se nije potrošio neki potrošni materijal? :D

Možda se na pločici odvojio tarni dio od nosača... zna se desit...
 

ZlatkoC4

Well-known member
vjerojatno kamenčić ili neko drugo smeče dobro ih isperi i par puta jaće zakoći pa češ vidjeti dali se nakon toga ponavlja
 

darko

Member
Prije bi rekao de je nešto unutra otišlo.
Ujutro idem na servis to riješiti.
Vidim da su otraga na bubnju nekakve dvije rupice (valjda da se bubanj podesi pravilno ako se što radi). Vidim da je u jednu ušrafljen vijak, a u drugu ne. Jel to ok? Mislim, da stvarno nije nešto upalo kroz tu rupiciu iako je mala).
Naprijed na diskovima koliko vidim je u obije rupe ušrafljen vijak.
 
Na vrh