Pneumatski ovjes se pokvario

moj pneumatski ovjes je danas rekao doviđenja :cry::gaah:
desnoj strani se više nije dalo dizat.

krenulo je tako šta sam zaboravio kod mjenjanja guma (podizanje auta na dizalicu) isključiti (u gepeku) ovjes da ne radi. nakon toga se auto povremeno počeo spuštat da bi danas rekao zbogom. ne znam jel imalo kakve veze jel nisam isključio taj f*****g ovjes ili ne (u uputama piše da se isključi kod podizanja auta na dizalicu i vožnje na trajektu...ak se dobro sjećam)
eto...
očekujem ceh cca 2600-700kn (jastuci oba 2300, šlep 200 i gajba pive i roštilj sa frendom)

možda bi i mogao izbječi šlep, al mi se ne riskira da si ne potrgam nešto od ovjesa. kompresor radi samo kad ga ručno držim, kad sjednem u auto ne diže i ispusti za za cca 40ak sekundi.
 

Konrad

New member
nemoj brzo vozit i nece mu biti nista, cak mislim da zbog SUSPENSION FAULTY imas ogranicenje brzine pa ni nemozes brzo...kakvo slepanje LOL
 
nemoj brzo vozit i nece mu biti nista
..kakvo slepanje LOL
slep na kamionu, ne ono tipa stanga ili uze.
kad sam ga preparkiravao nesto je lupilo kao zeljezo u zeljezo, a brzina 2-3 na sat... tak mi se bas ne vozi 20 km da jos nes ne zeznem na ovjesu... i btw rucno ga pumpa, a kad je upaljen auto nis se ne desava... ujutro sam tak odvozio od doma do posla jer je kompresor taman podigo auto.. izgleda da tolko pusta da ga nece noti drukat...
e da, svjetli mi service i suspension fault

:whistling:
 
Posljednje uređivanje:
nemoze ga stalno pumpat jer bi se pregrijao
drukao je jučer pola sata svaku minutu, uspio sam ga odvest do frenda bez kamiona :stovanje:
polako sam se dovezao do ravnog dijela ceste i kad sam dao gas (oko 15-20 km/h) počeo je kompresor s drukanjem tak da sam se vozio i 60, 70 a ne 10. uglavnom auto je na odredištu i čekaju se jastuci. rekli su 3 radna dana, naručeni jučer.
 

Gremlin

New member
moj pneumatski ovjes je danas rekao doviđenja :cry::gaah:
desnoj strani se više nije dalo dizat.

krenulo je tako šta sam zaboravio kod mjenjanja guma (podizanje auta na dizalicu) isključiti (u gepeku) ovjes da ne radi. nakon toga se auto povremeno počeo spuštat da bi danas rekao zbogom. ne znam jel imalo kakve veze jel nisam isključio taj f*****g ovjes ili ne (u uputama piše da se isključi kod podizanja auta na dizalicu i vožnje na trajektu...ak se dobro sjećam)
eto...
očekujem ceh cca 2600-700kn (jastuci oba 2300, šlep 200 i gajba pive i roštilj sa frendom)

možda bi i mogao izbječi šlep, al mi se ne riskira da si ne potrgam nešto od ovjesa. kompresor radi samo kad ga ručno držim, kad sjednem u auto ne diže i ispusti za za cca 40ak sekundi.
Pa tebe je baš krenulo,poklopac na armaturi,motorić za pranje farova a sad i ovjes čovječe :( ko zna šta i mene čeka sa tim autom :gaah:
 
Pa tebe je baš krenulo,poklopac na armaturi,motorić za pranje farova a sad i ovjes čovječe :( ko zna šta i mene čeka sa tim autom :gaah:
poklopac me ne dira ni 5%, za farove još bolje kaj ne redi (štedim na vodi) :D
a za ovjes sam prema postovima na stranim forum grupama očekivao taj servis iduću jesen, al eto prestiglo me :whistling:

vozi toči, kad me razj**e ode u oglasnik. za sada sam zadovoljan :confused:

za taj fakin ovjes, nisam mogao birat u exclusive opremi. znao sam da je zajebancija al eto....
najgore je kaj nema zamjenskih jastuka a oriđiđi su 1260 kn/kom - 10%
frend montira i to je to... kad pogledaš moraš i amortizere nekad promjeniti....:rolleyes:

. ne znam jel imalo kakve veze jel nisam isključio taj f*****g ovjes ili ne (u uputama piše da se isključi kod podizanja auta na dizalicu i vožnje na trajektu...ak se dobro sjećam)
eto...
jel ima netko nešto pametno reć na ovo (jel imam kakve veze sa kvarom, jel treba to isključivat) ili bolje da šutim :D
 

Konrad

New member
u pravilu kod zamjene jastuka je ovakva procedura:
- ispustanje/odtlacivanje jastuka da auto sjedne na pod (ispustis dijagnostikom zrak i onda ga tek mozes dizat na dizalicu)
- podizanje auta na dizalicu
- jastuke samo treba malo zaokrenut i skinu se jer s gornje strane imaju kopcu samo
- otpojis crijevo na gornjem dijelu za pumpanje (stisne se plastika oko crijeva prema unutra i izvuces crijevo van)
- spojis i postavis nove jastuke
- auto spustis ali ne na pod nego da su kotaci u zraku
- procedurom stavljanja pod tlak napumpavas jastuke (jedna pa druga strana, 3 puta po jastuku ide proces a dijagnostika te vodi)
- spustis auto na pod, malo ga guzis gore-dolje
- sjednes u auto i osjecas se mocno...jer imas zracni ovjes LOL
 
kaj to ne ide bez dijagnostike?

... i da sam znao ranije razmislio bi i o ovoj opciji :

To convert your supension to standard, all you need are standard picasso parts

2 x rear spring
2 x rear spring cup
2 x rear spring buffer

my cost fitted was £240. The garage only took of the air bags and left the compressor on.1 hour to do the job
 

Konrad

New member
kaj to ne ide bez dijagnostike?

... i da sam znao ranije razmislio bi i o ovoj opciji :

To convert your supension to standard, all you need are standard picasso parts

2 x rear spring
2 x rear spring cup
2 x rear spring buffer

my cost fitted was £240. The garage only took of the air bags and left the compressor on.1 hour to do the job
nisam nikad pokusavao, pazi da ne shebes nove jastuke jer ih dijagnostika napuni u 3 koraka i pripremi ih na neki nacin za opterecenje

jesi zamijenio jastuke? jer kod punjena dijagnostikom ih ti odmah namjestis kako treba, jer kako se pune malo pomalo ti ih namjestis pravilno da ne sjednu krivo

Scoodoo svaka čast ti bar kažeš koje kvarove imaš,za razliku od nekih koji ih vješto skrivaju...
ti si se javio LOL
 
Scoodoo svaka čast ti bar kažeš koje kvarove imaš,za razkiku od nekih koji ih vješto skrivaju...
šta ću, ja sam se na neki način pripremio za takve stvari (mo'š mislit) jer sam čitao na stranim forum grupama šta se piše. dosta ljudi ne zna engleski pa eto da se zna u šta se upuštaju ako kupuju pi*kasa i koje kvarove mogu očekivati :D
i da moj auto se kvari...za razliku od nekih ;) koji to n žele priznat :D

jedini auto koji mi se nije kvario svih ovih godina je BURAGO LOL
ostali svi jesu, nekim čudom, krenuvši od raznih modela forda, renoa, mercedesa, volva pa čak i honde :whistling: tak da sa citračem ne očekujem da bude bolji od BURAGA :grin:
 
Posljednje uređivanje:

skafetin

New member
šta ću, ja sam se na neki način pripremio za takve stvari (mo'š mislit) jer sam čitao na stranim forum grupama šta se piše. dosta ljudi ne zna engleski pa eto da se zna u šta se upuštaju ako kupuju pi*kasa i koje kvarove mogu očekivati :D
i da moj auto se kvari...za razliku od nekih ;) koji to n žele priznat :D

jedini auto koji mi se nije kvario svih ovih godina je BURAGO LOL
ostali svi jesu, nekim čudom, krenuvši od raznih modela forda, renoa, mercedesa, volva pa čak i honde :whistling: tak da sa citračem ne očekujem da bude bolji od BURAGA :grin:
Da burago je zakon,,taj nikad ne šteka i ne kvari se:cool:
Ja razmišljam isto o kupnji c4 picasa ,pa kad sve ovo čitam o kvarovima dođe mi muka....:(
 
za svaki auto ces nac neku manu, samo ima nesto na tim forumima a to je da se ljudi javljaju samo kad imaju probleme. ja znam po sebi, al eto trudim se nesto i pozitivno napisati. bas mu stoji ta plava boja. LOL
 

Marko

Well-known member
Ja štedim samo za kvarove,ne jedem ne pijem,ne plaćam režije.....
To nije samo filozofija, to je način života.... :D Respekt!!!

za svaki auto ces nac neku manu, samo ima nesto na tim forumima a to je da se ljudi javljaju samo kad imaju probleme. ja znam po sebi, al eto trudim se nesto i pozitivno napisati. bas mu stoji ta plava boja.
A kaj ćeš, ljudi kak ljudi svašta pišu pogotovo dok se osjećaju sigurni iza ekrana i imaju "kompjuterska muda" ! :weeabooface: :grin:
 
Na vrh