C4 Grand Picasso Podešavanje visine pneumatskog ovjesa

golemy

New member
Imam jedno pitanje....Ima C4 Grand Picasso...Moze li se ikako podesiti da se auto ne spusta uvijek. Kada ga ostavim 2-3 sata ili bise, on se spusti, pa mi ide to na zivce. Moze li se podesiti da se auto nikako ne spusta, vec da bude uvijek onako kako je u voznom stanju, da nemoram cekat kad ga upalim da se skroz digne. Pozdrav.
 

BlueOne

Member
... Ima C4 Grand Picasso...Moze li se ikako podesiti da se auto ne spusta uvijek. Kada ga ostavim 2-3 sata ili bise, on se spusti, pa mi ide to na zivce. Moze li se podesiti da se auto nikako ne spusta, vec da bude uvijek onako kako je u voznom stanju, da nemoram cekat kad ga upalim da se skroz digne. Pozdrav.
C4 ima hidrauliku ?!? :wtf:
 
Posljednje uređivanje od moderatora:

Lakii

Well-known member
Ima pneumatiku iza kao dodatnu opremu.

I, koliko ja znam, nebi se bas trebao spustati, izgleda da ti pusta zrak na amortizerima.

Na desnoj strani tone brze, sta ne?

PS. otvarajte svoje teme, ne koristite tudje, velik je forum, ima mjesta za sve a i za nove teme!!
 

golemy

New member
Hvala na odgovoru...ja mjesto pneumatike, otiso na hidrauliku...jos jednom sorry...
De mi reci kako rijesiti ovaj zrak na amortizerima, mjenjaju se novi ili nesto drugo...hvala...pozdrav
 

Lakii

Well-known member
Pa, stvarno neznam dali se moze reparirati amortizer.
U najgorem slucaju novi...

Ali trebao bis auto dati mehanicaru. ili ti sam malo amortizer, sve vidljive gumene dijelove i cijevi naspricaj sapunicom i gledaj dali pusta.
 

golemy

New member
Gledo sam danas s mehaničarom ove zračne jastuke. Desni je malo zagreban i na njemu pušta. Ne znam može li se to reparirati. Majstor kaze da je novi 150 eur + ugradnja. Može li se to ikako drugačije? Pozdrav!
 

Monk

Different Spirit
Ne može drugačije, moraš zamijeniti. Moja preporuka oba jer ako zamijeniš samo jedan i drugi će ti brzo pustiti. Izašla je nova generacija tih jastuka (napravljeni su od jačeg i izdržljivijeg materijala) a dostupni su u svakom ovlaštenom servisu.
 

fullcool

New member
ako se može rastaviti onda vulkanizer može to zakrpati isto kao gumu, ali to je kratkog vijeka jer se guma tu savija i brzo bi opet popustilo, a i druga strana je vjerojatno blizu da se raspadne. jedino ako je baš zdrava guma, a probijen je nekim stranim tijelom, onda bi možda prošlo krpanje, ali vjerojatno je napravljen tako da se ne može rastaviti pa to ne bi išlo.

bez slike možemo samo teoretizirati, ja recimo često ni ne odgovaram na ovakva pitanja jer ako se vlasnik nije potrudio postaviti sliku onda se ni meni ne da odgovarati. zato savjet svima koji postavljaju pitanja, potrudite se pa stavite slike i što više detalja, inače će te se i dalje pitati zašto niko ne odgovara na vaša pitanja.
 

deda

New member
A ćemu pitanja,jednostavno se ide u servis ili nekog ko zna održavat aute neke određene marke,jel idete doktoru kad vas nekaj boli ili surfate po forumima i tražite savjet kaj da napraviš ak ti nekaj je ?
 

c5 dr

Member
A ćemu pitanja,jednostavno se ide u servis ili nekog ko zna održavat aute neke određene marke,jel idete doktoru kad vas nekaj boli ili surfate po forumima i tražite savjet kaj da napraviš ak ti nekaj je ?
Traži se dijagnoza na forumu, tko je vidio cekati u cekaoni da dodje na red:cool:
 

Lakii

Well-known member
bez slike možemo samo teoretizirati, ja recimo često ni ne odgovaram na ovakva pitanja jer ako se vlasnik nije potrudio postaviti sliku onda se ni meni ne da odgovarati. zato savjet svima koji postavljaju pitanja, potrudite se pa stavite slike i što više detalja, inače će te se i dalje pitati zašto niko ne odgovara na vaša pitanja.
Hm, ima nesto u tome...
 

golemy

New member
Problem i je u tome sto je on naoci jako dobar, vec sam ga zarezo onim zastitnim limom od auspuha, i on pomalo tuda pusta, a oticu prvo kod vulkanizera, na kraju mi negine promjena. Jer da je ispuco vidilo bi se, a nesto mi govori da se flek moze udarit. Uvijek se moze staviti novi. Nego recite mi da li to smeta autu? Hoce li otic nesto drugo od toga kvara? pozdrav!
 

fullcool

New member
na jednom necitroenu je softver isključio kompresor zbog puštanja na jastuku.
nakon zamjene jastuka i amortizera, trebalo je resetirati komp, ali to nije išlo jer je komp od ovjesa dodatna oprema i to traži dijagnostiku za proizvođača ovjesa.
tek nakon apdejta dijagnostike uspjelo se komunicirati sa kompom ovjesa i staviti ovjes ponovo u funkciju.
ovo je bilo na necitroenu, navodim samo kao primjer kako naizgled jednostavne stvari znaju zakomplicirati život.
a krpanje jastuka nije ništa novo, svaki vulkanizer to može napraviti, samo je pitanje dali se jastuk može skinuti, a vjerujem da ne može.
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
jel idete doktoru kad vas nekaj boli ili surfate po forumima i tražite savjet kaj da napraviš ak ti nekaj je ?
Zapravo, da! Prije odlaska doktoru, ako me nešto čudno boli ili smeta, uvijek neobavezno proguglam simptome. Tako okvirno saznam tuđa iskustva i načelno znam o čemu je problem. Istu stvar radim za aute, ali i kompletnu tehniku. :cool: Èemu drugome onda služe forumi? Tako da ne razumijem tvoj komentar. :confused: Zbog čega si ti na forumu? ;)
 
Na vrh