Kod mene su Xenoni i, ima automatsko podešavanje,a ima kod svakog fara bjeli točkić gde s može i ručno podešavati,možda ima i kod tebe ,obrati pažnjuradi se o C5 Break, 2006, i nikako da nađem gdje se podešava visina snopa,
Bitno da je rešeno.Evo rješeno ali ajmo redom.
Jel ista fora i na c5 iz 2003 godine?
Tko je vidio staviti unutar kabine
Fulao si. Nije 10% nego je 1.0% i to je postotak koji se uzima u obzir za podesavanje svjetala na regloskopu. Svaki far ima mogucnost rucnog podesavanja ali nemojte po zidu gledat kako farovi stoje nego se zaletite u servis ili na tehnicki pregled neka vam na regloskopu podese farove. Isto tako akumulator je iza lijevog a ne desnog fara. Kad se zarulje mijenjaju treba paziti kako ista mora biti postavljena jer mi je muka od indijanacs koji nabiju zarulju u far i to svijetli svugdje samo ne po cesti. To vidim em po cesti em na poslu svaki danEvo rješeno ali ajmo redom.
Nemoa kotačića oko broja 70 na slici desno. MOguće podešavanje je sa šarafom 70, ali onim na slici desno gore i kako piše na faru 10% moguće spuštanje snopa. Međutim potpuno podešavanje visine snopa moguće izvršiti sa inbus šarafom negdje na cca sredini tj. oko slova A na slici. Postoji rupica na veznom limu i krz nju se vidi plastični bijeli inbus šaraf i to je rješilo problem podešavanja visin snopa.
BTW: za promjeniti desnu žarulju kratkog svjetla potrebno izvaditi akumulator ili sknuti far, a treća opcija je unajmiti gejšu sa jako sitnom rukicom koje će to izvući i uvući.
Ja sam to napisao da se lakše snađe,jer je šaraf na mom C5 bjeli i na dnu levo ispod oznake 70 .Uglavnom nije se teško snaći kada znaš da je tu negde,da ga ne traže u kabini.podesavanje je preko plasticnog sarafa u sklopu fara. Ovi sa oznakom 70 su oznake za kataloski broj sarafa koji drzi far
Može jedno pitanje:kako je uopće došlo do toga da farove treba podešavati?
Fulao si. Nije 10% nego je 1.0% i to je postotak koji se uzima u obzir za podesavanje svjetala na regloskopu. Svaki far ima mogucnost rucnog podesavanja ali nemojte po zidu gledat kako farovi stoje nego se zaletite u servis ili na tehnicki pregled neka vam na regloskopu podese farove. Isto tako akumulator je iza lijevog a ne desnog fara. Kad se zarulje mijenjaju treba paziti kako ista mora biti postavljena jer mi je muka od indijanacs koji nabiju zarulju u far i to svijetli svugdje samo ne po cesti. To vidim em po cesti em na poslu svaki dan
podesavanje je preko plasticnog sarafa u sklopu fara. Ovi sa oznakom 70 su oznake za kataloski broj sarafa koji drzi far