ovo što se tebi vidi u ekspanzionoj je po mom mišljenju apsolutno ništa. ja kad sam uzeo c3 otvarao sam glavu, i obavio sve popratne radnje uz to. u ekspanzionoj je bilo dosta ulja, i mehaničara sam još i trebao uvjeravati praktički da to odradi, jer po njemu dok nema majoneze bolje niti ne prtljati. ovo sam ja radio na 1,4i, kopiram iz svoje teme od c3.
"evo i izvještaja što je sve rađeno i mijenjano, neke stvari ću vjerojatno zaboraviti i navesti. dakle, kako sam već rekao glava je otvarana i peglana, osim tuga sređeni su i ventili i dosjedi. Brtva glave stavljena Reinz. Također, mijenjan je i set brtvi glave, također Reinz.
Osim toga, mijenjano je i: antifriz naravno, set remen pumpa i natezač (SKF), bobina mamicu joj hebem (Valeo) i svjećice (NGK), remen kanalni (Gates).
Osim toga, napravljen je i redovni servis, dakle ulje (Total) + svi filteri (UFI) i nešto potrošnog materijala.
Neke stvari što su pregledane i čišćene vjerojatno sam i zaboravio navesti, ali to je uglavnom to.
sve zajedno ovaj sport je došao 4000 kuna (2300 ruke + 1700 dijelovi). na kraju sam uložio nekih 1000 kuna više nego sam planirao prilikom kupnje, ali što je tu je."
u ekspanzionoj i sad ima tragova uja, vjerojatno je nije isprao biser, ali auto odonda već dvije i po godine radi ko urica. sad kad sam to napisao garant će me nešto klepiti po glavi
A da ti nisam nekidan u šali rekao da ti kod svoja dva auta moraš strepiti, za jednog da ne ostane bez ulja, za drugog da zakuha... sad mi je žao ako sam te urekao ...