vborovic
C5 modifikator
Poznati problemi na C5 II
Htio bih iskoristiti svoje vrijeme i djelomično znanje o ovom autu, da na jednom mjestu navedemo probleme s kojima se vlasnici susreću, te koliko je jednostavno (jeftino) iste i riješiti. Ovo ne bi trebalo smatrati kao javno blaćenje modela, za kojeg u 2 godine vožnje imam samo riječi hvale, nego samo da svi novi potencijali vlasnici (ali i oni koji to več jesu) budu upoznati sa onime što se drugima događalo ... prvo, oko samog naziva modela, ljude i dalje zbunjuje koji je koji, pa da utvrdimo, aktualni model (još uvijek polovicom 2015.) C5 je pod oznakama:
Svi drugi komentari su dobro došli, ali molim bez ulaženja u rasprave, nego samo taksativno navesti, ukoliko znate za neki problem, koji je i kako se rješava (link gdje je rješenje, da li na konkretan rezervni dio, YT ili nešto treće, ukoliko je moguće).
Pretpostavka je da ste upoznati sa uputama za ovaj model, ja ne objasnjavam ono što tamo vec piše, nego detalje kojih tamo nema, a u određenim situacijama su više nego banalni.
Za kategorije koristim Citroen-ovu službenu klasifikaciju:
Ovjes / Upravljač / Kočnice
Tourer - Hidroaktivni ovjes - stražnji dio padne i ne želi se dići (djelomično/u cijelosti)
Tourer Exclusive (na nekim drugim tržištima i VTR+ određeni modeli) imaj mogućost spuštanja stražnjeg dijela vozila radi lakšeg utovara/istovara. Vlasnici mogu naći da je auto nemoguće dići (obično zaglavi u spuštenom režimu), a najčešće se radi o stražnjem senzoru (jednom od dva) visine, koji daje krivi podatak ECU/BSI uređaju, koji ne želi regulirati stražnji kraj. Mogu otići i žice (korozija), te se samo izgubi kontakt, a može doći do zaglavljivanja samog senzora, pri čemu se on treba zamijeniti.
Ovo obično izgleda strašno, na izgled, ali je rješenje zapravo vrlo jednostavno. Obično se radi o vozilima koja su često vožena pod opterećenjem, kao i o podlozi koja baca blato i ostalu nečištoću po podvozju više nego uobičajeno (bez redovnog čišćenja).
Elektrika
Akumulator
Ne toliko da je problem u samom akumulatoru, koliko to da njegova starost može uzrokovati nepredviđene probleme na raznim električnim dijelovima. Obično je prvi simptom brzo uključivanje tzv. Economy Mode-a ... ako je akumulator dobro napunjen, to bi trebalo držati cca. 30 minuta ... vlasnicima se često dogodi da čim sjednu za volan, nakon jedne noći, da ih dočeka Economy Mode ... pokušati napuniti akumulator sa punjačem, ili zamijeniti postojeći novim (prvi problemi mogu se pojaviti nakon 3 godine starosti, 4 i više je već kranje vrijeme za zamjenu, kako bi se izbjegli potencijalni "gremlini").
Od drugih simptoma, razno razni kvarovi koje pokazuje instrument ploča (ili dijagnostika), a koji su zapravo lažna uzbuna, ne stvarni kvar.
Htio bih iskoristiti svoje vrijeme i djelomično znanje o ovom autu, da na jednom mjestu navedemo probleme s kojima se vlasnici susreću, te koliko je jednostavno (jeftino) iste i riješiti. Ovo ne bi trebalo smatrati kao javno blaćenje modela, za kojeg u 2 godine vožnje imam samo riječi hvale, nego samo da svi novi potencijali vlasnici (ali i oni koji to več jesu) budu upoznati sa onime što se drugima događalo ... prvo, oko samog naziva modela, ljude i dalje zbunjuje koji je koji, pa da utvrdimo, aktualni model (još uvijek polovicom 2015.) C5 je pod oznakama:
Kod:
C5 II (jer se linija 2005 vodi kao redizajn ili facelift)
C5 Mk3 (jer je kronološki treći dizajn)
C5 X7 (nemam pojma ... :D )
C5 2008 (jer je izašao te godine)
Pretpostavka je da ste upoznati sa uputama za ovaj model, ja ne objasnjavam ono što tamo vec piše, nego detalje kojih tamo nema, a u određenim situacijama su više nego banalni.
Za kategorije koristim Citroen-ovu službenu klasifikaciju:
Kod:
Dovod goriva motora
Mjenjač / Prijenos snage
Ovjes / Upravljač / Kočnice
Karoserijska oprema
Unutrašnja oprema
Elektrika
Tourer - Hidroaktivni ovjes - stražnji dio padne i ne želi se dići (djelomično/u cijelosti)
Tourer Exclusive (na nekim drugim tržištima i VTR+ određeni modeli) imaj mogućost spuštanja stražnjeg dijela vozila radi lakšeg utovara/istovara. Vlasnici mogu naći da je auto nemoguće dići (obično zaglavi u spuštenom režimu), a najčešće se radi o stražnjem senzoru (jednom od dva) visine, koji daje krivi podatak ECU/BSI uređaju, koji ne želi regulirati stražnji kraj. Mogu otići i žice (korozija), te se samo izgubi kontakt, a može doći do zaglavljivanja samog senzora, pri čemu se on treba zamijeniti.
Ovo obično izgleda strašno, na izgled, ali je rješenje zapravo vrlo jednostavno. Obično se radi o vozilima koja su često vožena pod opterećenjem, kao i o podlozi koja baca blato i ostalu nečištoću po podvozju više nego uobičajeno (bez redovnog čišćenja).
Elektrika
Akumulator
Ne toliko da je problem u samom akumulatoru, koliko to da njegova starost može uzrokovati nepredviđene probleme na raznim električnim dijelovima. Obično je prvi simptom brzo uključivanje tzv. Economy Mode-a ... ako je akumulator dobro napunjen, to bi trebalo držati cca. 30 minuta ... vlasnicima se često dogodi da čim sjednu za volan, nakon jedne noći, da ih dočeka Economy Mode ... pokušati napuniti akumulator sa punjačem, ili zamijeniti postojeći novim (prvi problemi mogu se pojaviti nakon 3 godine starosti, 4 i više je već kranje vrijeme za zamjenu, kako bi se izbjegli potencijalni "gremlini").
Od drugih simptoma, razno razni kvarovi koje pokazuje instrument ploča (ili dijagnostika), a koji su zapravo lažna uzbuna, ne stvarni kvar.
Posljednje uređivanje: