Pomoć pri kupnji

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Treba pazit da nisu vraceni kilometri, ne znam za neke bas karakteristicne probleme, valjda ce se javit neko sa tim modelom.
 

Bojan84

New member
Koja je razlika izmedju 2.0 HDI motora od 100 kw i 103 kw, odnosno 136 i novijeg od 140 KS. Koji se bolje pokazao. Koliko je bolji ristajling model, od prvobitne verzije.
 

Biliæ

vlaj
Evo da malo oživim temu - ako bude sreće uskoro kupujem c5 2.0 hdi iz 2012./13.
Ex.oprema..cca 150k km..manualni mjenjac..

Iskreno-volio bi uzet 2.2 (samo zbog fumara), 3.0 zbog malih cojones, ali realno-tesko je pronac uzorno ocuvane..

Može netko ukratko -na što pripaziti? Koja bi bila realna cijena za odlicno ocuvan primjerak??
Tnx..
 

Biliæ

vlaj
Hvala Vam..
Ako Bog da uskoro dolazi C5 2.0 hdi excl. Bez hidraulike nema šanse da bi uzimao..
Žao mi je jedino što je manualac.
Vitina mi nije predaleko,tako da ću mu odmah pronaći i ,zlu ne trebalo, doktora :) .
Hvala na pomoći
 

pokra89

Well-known member
Traži automatika, nećeš se pokajat.

A što se se tiče vitine, javi kad dolazis, pa taman napravimo mali susret, ti, Mengela, ja, a možda se još kogod nađe
 

Biliæ

vlaj
Na zalost propade mi kupnja - tek u sub. sam mogao po auto,a naletio novi kupac..gazdi bilo hitno iako smo dogovorili..bas bzvz..
Uglavnom-ako znate za neki top primjerak c5 -javite..
 

Spawn

Well-known member
Pazi na prednje amortizere tj cilindre, lezajeve na kotacima, poluosovinu desnu(dignes ga na najvisu razinu i das gas dok se sam ne pocne spustat na cca 45kmh, ne smije nista tresti osim laganog poskakivanja) da mjenjac ne steka sa cukanjem kad ga vozis normalno ako je automatic, znaci da lijepo mijenja kad normalno dajes gas Naravno da se moze desiti da lagano trza ako ga vozis kao baba ali to je normalno za 150k+ km. To su najcesce greske/troskovi na 120kw euro5 tj 2011,2012,2013. Naravno hidrauliku provjeriti dizanjem spustanjem par puta. I provjera akumulatora jer puno toga ovisi o njemu. Sve ostalo je potrosno, tj dijelovi za servis, nekakv senzor od 200kn i slicno
 

track

Active member
Bok,

mozda pitam na krivom mjestu ali dogodine moram mijenjati kola.
Izbor je suzen na Citroen C5 Tourer i Peugeot 508 SW, oba motora blueHDI 2.0, 2015-2016

E sad, Citroen je prvi izbor bez daljenjega ali Peugeot nudi ne bas malu razliku u cijeni i iskreno svida mi se auto isto. Problem na koji sam naisao je da peugeot sa identicnim motorom (bleuHDI 2.0 sa 150 ks) nema ureu (adblue tekcinu) koja pomaze odrzavanju FAP filtera u funkciji.

Je li to u konacnici nesto oko cega bi se trebao zamarati?
Ako netko ima jos koji savjet o usporedbi ovih dvaju auta, dobro bi mi doslo.
 

Milosh

Test
Koliko ja znam, urea se ne dodaje u DPF nego poslije njega, a trebao bi rado prihvatiti auto kojem se nešto ne mora dodavati naspram onoga kojem se mora dodavati.
 
Na vrh