Kod C5 preduslov da to radi je u hardveru, ima jedan poseban modul za to koji bude montiran u suvozačevim vratima. Vjerovatno je nešto slično i kod C4.
Meni to radi. A kad ga zaletiš u rikverc preko 20 km/h otp., onda sam vraća retrovizore u normalan položaj.
Nije vezano za električne siceve. Još na jednom Exclusive-u je to imalo, a sicevi su se ručno podešavali.
Sad sam probao i u Business paketu opreme - ne funkcioniše. Izgleda da je ovo fabrički samo u Exclusive-u.
Aha... vidim. Za VTS i Exlusive ide isti naziv.
Uglavnom, vidim da za C4 navode opciju retrovizora sa i bez memorije... za par VTSa sa njuške naših piše da su bez toga.
Ja sam rucno retrovizore spustio mozda 5-6 puta u zadnjih par godina. Fora stvar svakako, ali rijetko potrebna, barem meni.
Za parkinge ne trebam, doma ne trebam, a i ovako pazim na aute pa parkiram sto je dalje od svega moguce
Koliko sam ja shvatio, modul o kojem pričam, koji se kod C5 nalazi u suvozačevim vratima služi za sjedišta sa memorijom i obaranje retrovizora u rikvercu, tako da bi ga auto morao imati da ima bilo koju od te dvije funkcije, ne mora imati obe.
To je fora opcija, makar ne treba svaki put kad ides u rikverc... Ja onaj prekidac drzim uvijek u desno pa kad mi treba spustim rucno na brzinu, npr kod bocnog parkiranja dobro dođe da ne zakacis rubnik