Marko
Well-known member
Nemoj se ljutiti, odgovorili smo na najbolji mogući način... Gužva (rad u leru) = manji domet s rezervoarom... (koji sam ja lumen)Hvala na odgovorima
Nemoj se ljutiti, odgovorili smo na najbolji mogući način... Gužva (rad u leru) = manji domet s rezervoarom... (koji sam ja lumen)Hvala na odgovorima
Baš tako..i probaj se maknut malo van Zg,i onda pratit potrošnju ak bu tak i dalje,preporučim ti dijagnostičaraMalo je to, ostavi si jos koji tjedan ili jos koje tankiranje pa malo prati potrosnju
Pa, istina je ovo! Mislim, ne reklama INI nego da su vam najbolje sto novije pumpe sa sto vecim prometom. (iako, na svim pumpama, svih marki u HR se vrti vise-manje isto gorivo, racunajte na to!).I otkantaj naftu sa OMV ,probaj točit na Ininim pumpama i to onim na kojima je velik protok vozila.Kada sam nekoliko puta točio na omvu auto mi je napravio skoro 200km manje sa jednim rezervarom i dimio je ko da je za generalku.
Ponosni sam vlasnik C-5 20hdi 100kw16v2005
Normalno je to. Moj je automatik, pa ide i do 12-13l po gradu. Dok stegne ciča zima Bc bilježi i po 14l.nakon 500km gradske vožnje (zeleni val u špici svaki dan i vukovarska) bord kompijuter pokazuje 9.6l i prosjek od 23km mislim si ja ocekivo sam i manje
Moj ti je savjet da ne točiš pun rezervoar ako se voziš pretežito po gradu. Dosta ti je naliti 20 litara. Pazi sad, litra diesela ti je 0,832 kilograma, puta 60 litara ti je 49,92 kg. Znači 50 kila, odnosno kao da sa sobom vozaš u autu još jednu vreću cementa.mislio sam da preko 9l nece ici idem ja natocit do cepa a ono šok stalo 60 i nešto sitno dl, znaci 12l gradske pretezno sam i bez tereta nisam se ganjo tu i tamo ga stisnem da se ne zaguši i to je to nikakve greške kompijuter ne pokazuje i mirno radi dali je to normalno za taj motor tocim samo na omv-u ,ovo je koda da vozim benzinca od 100kw a ne dizela
Meni u leru padne na nulu, pa nakon 15 min pokaže 0,8l. Međutim, pronašao sam podatak da u leru u sat vremena potroši malo manje od litre.koliko sam skužio izgleda da bord broji samo kretanje znaci sav rad na leru ne broji
Broji trošenje u leru. Test: reset na 0, vozi 10km i gledaja prosjek dok stojiš na mjestu.Meni u leru padne na nulu, pa nakon 15 min pokaže 0,8l. Međutim, pronašao sam podatak da u leru u sat vremena potroši malo manje od litre.
tamo preko 8,5l nisui to karavani,pitanje je kakva je to gradska vožnji špica sigurno nije jer neki imaju 7 a to je prakticki nemoguce za gradA kaj si pročital na špritmonitoru? Prokomentiraj...
Ne bih se nužno složio prije nego provjeri par osnovnih stvari koje mogu utjecati:e sad -------ako c5 ima deklariranu najvišu npr 8 litara, postoji velika vjerojatnost da će trošiti u real life bar oko 9 litara
budimo realni, radi se o cca preko 1600 kg mase, koja u stani-kreni vožnji dosta opterečuje motor + zimski dani itd.
dakle, ništa zabrinjavajuće
ččinjenica je da velika masa automobila i motor visokih performansi ne mogu uroditi time da troši kao upaljač, bez obzira što je moderan dizelaš
sve 5, teraj dalje
Ne nužno. Zavisi koliki je prtisak. Vidio sam takve stvari u praksi, pa znam što pričam. Ako ima prljavštine, treba je ispuhati/isprati.da celjusti blokiraju vec bi se spalile disk plocice