Povećana razina ulja u motoru

Jose

predsjednik države
Neki dan provjeravam razinu ulja u motoru i vidim da je cca 7-8 mm iznad oznake max.
Znam da je ulje bilo na max. kad je mijenjano (prije 6 mjeseci, prešao od tada cca 6.000 km), a nisam dosipao ulje (osim ako nisu kakvi gremlini to odradili).
Neko mi reče da mi se vjerovatno jedan dio goriva miješa sa motornim uljem!?
Neko imao slično iskustvo?
 

Jose

predsjednik države
Antifriz je ok.
Nema ni majoneze na čepu ulja i ne bi trebalo biti u pitanju da miješa ulje i antifriz.
Dobio sam info da neki DPF sustavi rade na način da postoji injektor goriva koji dodatno ubrizgava gorivo da bi se čestice u DPF filteru sagorile i izbacile. Na taj način se čisti DPF ali se i kontaminira ulje motora jer dio tog goriva ne sagori nego dospijeva u ulje motora.
Sad ne znam je li to to.
 

akiramar

Active member
Naši Citroeni C4 1.6 HDI imaju poseban rezervoar s aditivom koji se nalazi pored/u rezervoaru goriva.

Aditiv se doda i miješa u rezervoaru prilikom svakog punjenja gorivom:
http://c4owners.org/plugins/faq/faq.php?0.cat.10.44
"there is a sensor detecting when you refuel and the system adds the Eolys additive to the fuel accordingly. "

Piše i ovo:
"...the extra fuel can instead find its way into the engine sump, contaminating the lube oil and sometimes leading to such a rise in sump oil level that the engine can start to run uncontrollably on its sump oil and will self-destruct."
 

anburaze

New member
Najveci problem moze biti a to su dizne ili jedna od njih. Ali prvo se uvjeri. I ja sam imao isti slucaj. Kada automehanicar lijeva onu kolicinu propisanu po katalogu, to i jest na razini max a i iznad nje. Ako sam radis, uli litru manje nego sto pise u katalogu, upalis ga, provozas par min lagano ili ga ostavi da radi par minuta cisto da filter povuce svoj dio. Zatim ga ugasi i nakon 10 min nadolijevaj ulje po malo prateci da bude izmedju oznaka min i max. Tada ces vidjeti pravu kol ulja za svoj auto, a i za par tjedana provjerit da li se razina ulja povecaje.
 

Automatic

Well-known member
Moze biti problem ako ima ulozak umjesto uljnog filtera pa kad naliju ulje uvijek se zapali auto da filter potegne ali se nakon toga ne nalije ulje do max nego treba pricekati 15 min jer se ulje iz kucista od ulozka vrati polagano u karter.Tak zna biti na autima ali to vidis kad upalis auto i odma nakon toga provjeri ulje i vidjet ces da li se povuklo do max ili je visoko
 

Jose

predsjednik države
Ma izgleda da sam ja pogrešno "očitavao" onu šipku, jer mi je s jedne strane biio zauljen čitav onaj plastični dio (to je tih 7-8 mm iznad max), a kad se šipka okrene, vidjelo se da je ulje na max.
Tako da je očigledno bila lažna uzbuna.
Neki dan sam promijenio ulje (redovni interval), pa ćemo pratiti u svakom slučaju.
 
Na vrh