Povučen Peugeot 301 iz prodaje

Clutch

New member
Znam da nije citroen, ali je brat blizanac...

Evo upravo sam dobio info da je povucen iz ponude i nece vise biti moguce kupiti ga u HR preko HR zastupnika i dilera.

Nadam se da nece biti ista sudbina sa Elyseeom...
 

markan1000

Well-known member
mislim da neće isto biti. vjerojatno je samo stvar u prodajnim brojkama. realno, na 5 elyseea u hrvatskoj vidiš jednu 301-icu. a možda je i još gori omjer za pežu.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Ako ikad shvatim PSA poslovnu politku, kandidirat ću samog sebe za Nobelovu nagradu za ekonomiju.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Pa ako su krenuli Pužu gradit malo luksuzniji imiđ (prateći to sa cijenama), ovaj potez je očekivan i logičan. Nema smisla konkurirati si unutar vlastite kuće.
 

Dalibor

Dado Tornado
to ionako vise bilo za istocnu europu, u kojoj se ne proda velika kolicina vozila.
ovo je sigurno dobra idluka.

a tipo je vjerojatno klasa iznad. dovoljno je pogledati unutrasnjost i opremu.
 

markan1000

Well-known member
sve su to "recesijski" modeli, fiat je i dosad imao lineu koja je nalik svima ovima.

i nema razloga pretjerano se čuditi ovom tipu (koji je stvarno zanimljiv auto) ko pura dreku. tipo sad izlazi s vremenskim odmakom od nekoliko godina nakon npr. elysee-a i 301, pa je i normalno da bude opremljeniji i dotjeraniji nego PSA braća, a za otprilike istu cijenu.
inače, sve ove limuzinske verzije bi mi bile zanimljive da imaju peta vrata umjesto ovog klasičnog limuzinskog gepeka (ja ga volim zvati "niškoristi gepek").
 

vborovic

C5 modifikator
Rezultati prodaje 301-ce u prvih 4 mjeseca (siječanj | veljača | ožujak | travanj) 2016:

Europa: 190 | 213 | 223 | 215
Kina: 6323 | 5455 | 5851 | 6492

C-Elysee

Europa: 663 | 840 | 1055 | 1390
Kina: 7860 | 3457 | 8829 | 8545

Sve jasno
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
a tipo je vjerojatno klasa iznad. dovoljno je pogledati unutrasnjost i opremu.
Kao i Elysee/301 na bazi C3, napravljen je na rastegnutoj platformi Puntića... Malo je širi od braće, al realno ista klasa. Sa manje opreme. I 10% višom cijenom.
 

ZlatkoC4

Well-known member
inače, sve ove limuzinske verzije bi mi bile zanimljive da imaju peta vrata umjesto ovog klasičnog limuzinskog gepeka (ja ga volim zvati "niškoristi gepek").
Slažem se sa ovim jedino što je koliko već vidim fiat polučio rezultate prodaje i sve češče srečem svukud novi model fiata-tipo.
Peugeot bih imao rezultate da su malo korigirali cijenu na dolje.
Elysee je dobar auto i da su njega stavili još i izolaciju motornog prostora vrata i gepeka te ga cijenovno digli moda 5% imao bih još bolje prodajne rezultate.

Ovo si dobro rekao za limuzinska 5 vrata niš koristi slažem se :D

iako ja C4 ne bih mijenjao niti za jedan od tri navedena auta. :grin:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ajmo ovako

-Tipo je napravljen na produženoj SCCS platformi na kojoj inače leže Punto, Corsa, Adam, Mito
-Elysee je napravljen na produženoj PF1 platformi na kojoj leže C2, C3, 207, DS3

-Elysee ima 12mm duži međuosovinski, a Tipo je 38mm širi, nisu neke dramatične razlike.

Nači njih dva su više manje isti auti (uz moderniju i bolju motorizaciju kod Citraća, 10% manju cijenu, eventualno bolji izgled eksterijera/interijera kod Fiata).
E sad... od svog rastezanja, oni su međuosovinskim i ukupnim duljinama taknuli kompaktni segment, to se nemože poreć.
Ali meni na kraju dana to ostaju produženi B segmentaši, sa ovjesom, kočnicama i motorizacijama B segmenta.

Osim dimenzijama, nemogu se mjerit sa pravim C segmentom koji spominješ, tipa Focus, Octavia, Megane...
 

quadrolg

Member
ali tipo spada u kompakt klasu tkz golf klasa, pusti međuosovinski razmak, po tebi onda stilo i bravo spadaju u gradsku klasu tipa punto ,clio ,corsa
 

goranpo

Member
Slažem se sa Ivanom, 301 imamo u firmi, elyseea imam a u tipu sam se vozio, niti jedan od ta tri auta se ne mogu mjerit i trpat u klasu sa c4, focusom, meganeom ni u kom slučaju, to što bi oni htjeli se utrpat u viši segnent vozila je samo pusta želja, tipo je čista konkurencija i klasa elyseea i 301. I moram priznat da je fino sređen tipo.
 

vborovic

C5 modifikator
Vidim da svatko opet ima svoje tumačenje klase ... :D ... dakle, prema službenim Fiat objavama, model Tipo spada u C-segment, a cjenovno ga žele držati na razini B-segmenta ... limuzinska izvedba kao direktnog konkurenta ima npr. Škodu Rapid
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
ali tipo spada u kompakt klasu tkz golf klasa, pusti međuosovinski razmak, po tebi onda stilo i bravo spadaju u gradsku klasu tipa punto ,clio ,corsa
K*urca ti mene ne razumiš :D Ni ja tebe heheh... neznam kako si izvukao zaključak za Stilo i Bravo. Al nema veze...

Elysee i Tipo dimenzijama svakako ulaze u C, kompaktnu klasu. Al mehanički su B, subcompakti. Tumačite si to kako hoćete, na kraju dana većini kupaca to ionako nije bitno. Ionako mnogi kupuju aute na metre :grin:
 

ZlatkoC4

Well-known member
ja ovdje nigdje nisam usporedio C klasu sa navedena tri vozila samo sam komentirao njihovu sličnost ali i cjenovnu razliku i rekao da 301 nije dovoljno dobar za novce za koje ga nude. i dodao sam da niti u ludilu ne bih sa c klase otišao na bilo koja tri navedena vozila. i uzalud je tu raspravljat kojoj klasi pripadaju kad su ta vozila među klasa.
 
Na vrh