Pa evo:
Do sada sam redom vozio benzince, međutim, trenutne (ne)prilike su me navele ozbiljno razmisliti o dizelu. Gruntam već preko godinu dana gdje ću i što ću... Do sada sam uvijek auto kupovao tako da sam si stavio granicu za lovu koju mislim potrošiti i u toj granici naći sto noviji auto sa što manje kilometara. Naravno, takav pristup je pun kompromisa.
Ovaj put sam granicu stavio na cca 100 000 kuna, max 2god i 30 000km, dizel, auto srednje klase.
Svima je poznato što se u tom rangu može naći. U razgovoru s kolegama. frendovima i slično, odlučio sam se za 1.6HDI 92/100ks
E sad je još trebalo naći auto. U obzir su ušli redom 308, C4 i 301. Odbacio sam C-Elysee kao opciju. 301 sam čak isprobao u nekoliko varijanti. Za 100 000kn se dobije fini komad auta, brdo opreme i slično. Trenutno vozim Lacettija (kojeg sam kupio novog) koji nije nikad ni blizu bio zadnji krik tehnike, ali realno, taj auto je po voznim svojstvima 3 koplja iznad novog 301, pa sam odustao... Kap koja je prelila čašu su podizači stakala kod mjenjača lol. Šteta takvog motora u takvom autu.
Zatim sam odvezao nekoliko 308ica i nekoliko C4ki različitih godišta i kilometara. 308 mi se dopao, ali ne mogu preći preko unutrašnjosti koja mi nikako nije legla. Nepraktična i nepregledna instrumentacija...
C4 mi se čini udobniji i više user friendly... i sad je trebalo naći C4. Gledao sam već mjesecima koje mi se opcije nude.
Izbor je pao na C4 Medveščak (sa tabletom - koji se rijetko viđa). Tražio sam crvenog (svi auti koje sam do sada vozio su bili crveni lol), međutim rijetki su... Druga mi je opcija bila bijela...
U Kovinskoj sam naišao na metalik biserno bijeli Medveščak star 7 mjeseci i sa 12000 km. Ima klasičnu Medveščak opremu + tablet.
I eto... Manji problem je to što je auto porijeklom iz Rentacara, ima jedna vrata lagano udubljena i ogrebana, pa moram čekati na popravak, ali mi se auto svidio i nisam ga htio zbog toga propustiti, a dobio sam ga s obzirom na opremu relativno povoljno. Sa 12000 km ne bi trebalo biti problema, a još ima garanciju.
Za početak me muče ti senzori za tlak u gumama... Da li se promjenom guma javlja kakva problematika, ili su ti ventili fiksirani na felgu, pa promjena guma ne utječe na njih? Iskreno, mislim staviti neke cjelogodišnje gume na auto da ih zaboravim... Vozim se puno po gradu, odnosno više stojim po gradu, vrlo rijetko na otvorenom, pa mi neke performanse gume nisu presudne.
Stavim fotke kada auto dođe.