C5 Prednji kraj propada

bikerbj

Member
evo da i ja nešto priupitam....zadnjih tjedan dana mi se spušta prednji kraj, znači u vožnji je sve normalno, dizanje i spuštanje na gumb radi ok, kad ugasim auto nakon nekih sat vremena prednji kraj sjedne skoro do kraja....zna li tko šta bi moglo biti...
 

bikerbj

Member
evo da odgovorim sam sebi.....auto već treći dan ne propada ni malo, možda cm ili dva preko noći ali tako je otkad sam ga kupio.....nisam uradio ništa posebno već samo promijenio šelne na crijevima ispod na pumpi volana jer bilo sve slinavo i masno i od onda auto više ne propada.....e sad ima li to kakve veze ili ne neznam....
 

bikerbj

Member
opet ja sa problemom....znači ovako....auto stoji preko noći i prednji kraj propadne do kraja .... otvorim vrata pumpa radi i treba oko 40 sekundi da podigne auto...čini mi se malo predugo...ostavim auto nekih sat vremena i propadne možda za dva cm a nakon nekih tri sata opet sjedi do kraja...samo prednji kraj...e sad šta bi moglo biti...ulja ima, sve suvo nigdje ne vidim da pušta...
 

gambler072

C5 enthusiast
po nekoj mojoj logici zeza neki ventil koji ne zatvori i zadrzi ulje pod pritiskom nakon gasenja auta, nego ostane (djelimicno) otvoren i ulje se vremenom vrati u posudu sto prouzrokuje spustanje prednjeg kraja
 

bikerbj

Member
ma dok ne dignem auto na dizalicu ništa od toga....zima je a imam jedan na dizalici a nemam grijanu radionu pa mi problem radit...ali doći će i topli dani...:cool:
 

bikerbj

Member
da opet nešto upitam...kaže mi jedan kolega da u vezi propadanja prednjeg kraja sigurno pušta jedan amortizer...veli slušaj i čut će se gdje pušta...e sad ja nikako da uhvatim zašto pušta i gdje pušta jer sve je suho a moram to riješit jer drapit će mi pumpa zbog toga....
 

bikerbj

Member
neznam kako je on to mislio ali kaže da se mora čuti gdje siči kako bi se reklo..ja sam sad ogledavao i sve suho...mašina je vani pa imam mjesta sve pregledati kako treba....neznam gdje su kakvi ventili pa da probam malo pročistit....
 

charllie

Active member
Pa na amortizeru(opruznoj nozi)ti je izvod(povratno crijevo) pa je valjda na to mislio.Tj. ne pusta prema van nego unutarnja gumica,to je moje misljenje.Ak more neko nek stavi link presjeka amortizera,ili digni Auto pa ga spusti i slusaj ,ak se ne cuje otpoji jednu po jednu stranu dok je dignut(ugasen i klocna ispod 3 cm luftaod karoserije)pa se bu vidlo koji pusta.
Nisam siguran a lijen sam sad citati literaturu,mislim da su ta crijeva i zato tu da odvode ulje samo dok on pusta.:angel:

ps.inace autodizalicu naprijed stavljam uvijek ispod nosaca motora a iza ispod onog okruglog bocla,kraj pred.mj. za dizalicu
 

bikerbj

Member
@charlie

molim te možeš li mi malo pojasnit ovo sa klocnom, inače auto je sad na dizalici jer sam vadio motor i getribu van pa vidim da mi je sve ispod pumpe i okolo masno od ulja...sad ću promijenit i sva crijeva pa ću onda vidjet kako će bit....ako mi nije samo šta naheblo kad su mi u ovlaštenom dizali i spuštali auto a da ga nisu podizali u najviši položaj...
 

charllie

Active member
Ja kad nesto sarafim oko hidraulike, ako ga dignem sa rucnom Auto dizalicom uvijek stavim klocnu radi sigurnosti,a ovo sam mislio ako sam proveravas da stavis klocnu s luftom da ne propadne do kraja.
Al ako je sve masno oko pumpe,negdi tu bi moro biti Problem.:angel:
 

bikerbj

Member
budemo sad vidjeli...sve očišćeno i crijeva koja su bila sumnjiva su izmjenjena jedino ako nije gdje na spoju pumpe pustio....sutra silazi sa dizalice pa ćemo vidjeti...
 
Na vrh