space
New member
Pozdrav,
dakle manje više iz čista mira prestalo je raditi navedeno.
Na izlasku iz auta, brisači su se onako prebacili u uspravan položaj protiv smrzavanja (e sad da li jesam ili nisam pomaknuo ručicu gore nisam siguran, no to je sve legitimno), i idući dan sam nakon davanja kontakta pomicao ručicu da se vrate, vratili su se do pola i tu ostali. Više ni da mrdaju. Također sam probao pranje, isto ne radi. No, na zadnjoj strani sve radi OK.
Potražio sam i provjerio osigurače, očistio konektore, raskopao napred oko brisdača da provjerim dal dolazi struja na motorić, struja dolazi na onu drugu žicu kraj uzemljenja, a one dve smeđe su valjda kontrola rada. Otkapčao sam posebno i motorić brisače, i pumpicu za špricanje, te probao dal radi ono drugo, ali isto je. Napominjem, pumpica radi za zadnje brisače.
Imam Delphi dijagnostiku za njega, od grešaka nije ništa nije zabilježeno.
E sad mene zanima, u ovakvim stvarima su često releji problem, ja imam nekih servisnih uputa, no iz njih je teško utvrditi da li za to uopće ima releje, a pogotovo gdje bi bili. Tim više što sumnjam da je isti relej za pumpicu i brisače. Ako ima, da li imate sugestije gdje su ti releji. U uputama nalazim da postoji kutijica s relejima (da li postoji više od jedne?). Jedna je svakako za releje ventilatora hladnjaka, i kao nalazi se ispod lijeve lampe (što uopće ne registriram), a na nekim autima niti nema kutije nego direkt vidiš te releje ispod lampe.
Također, postoji kutijica s velikim osiguračima ispod one glavne kutije s osiguračima (BSI) koju treba odići i rastaviti, no i u toj sam zaključio da su jaki osigurači koji nemaju veze s brisačima.
Potražio bi dakle ako postoji relej, prije nego se bacim na sljedeće.
Osim releja sumnjam na neke kontakte u ručici, ima logike da je neki zajednički vod za signal paljenje brisača i pumpice. Proceduru skidanja sam proučio, e sad vidim da to kad se raskopa moglo bi biti svačeg. Negdje sam vidio da se onaj dio što se vrti može raskopat i na autu, no meni ionako treba pregledati unutra bliže centru gdje se šalta gore dolje.
Koliko sam našao, ljudi su raskapali i slagali lijevu stranu radi problematičnog lijevog žmigavca, dakle može se.
Ja bih na kraju raskopao taj kompletni dio sa zavojnicom pa ispitao provodljivost vodova (od početka pa do pinova na utikaču), koliko to bude moguće.
Molim savjet kakve probleme da predvidim prilikom raskapanja.
Pomogla bi i shema tih pinova.
U slučaju da ne nađem ništa, mogu jedino posumnjati na BSI modul, vidim da osim osigurača i konektora ima još nešto elektronike unutra, a to već izgleda stvar za profesionalce. Možda bi čak bilo lakše prvo to raskopati i našpricati ga dobro sredstvom za čiščenje elektro-kontakta, i malo pogledati da nije gore kaj izgorilo.
Eto, problem koji je nekad bio trivijalan, radi te silne elektronike ispada cijela znanost, a i nejeftin za riješiti (ni zavojnica ni BSI modul nisu baš jeftini).
dakle manje više iz čista mira prestalo je raditi navedeno.
Na izlasku iz auta, brisači su se onako prebacili u uspravan položaj protiv smrzavanja (e sad da li jesam ili nisam pomaknuo ručicu gore nisam siguran, no to je sve legitimno), i idući dan sam nakon davanja kontakta pomicao ručicu da se vrate, vratili su se do pola i tu ostali. Više ni da mrdaju. Također sam probao pranje, isto ne radi. No, na zadnjoj strani sve radi OK.
Potražio sam i provjerio osigurače, očistio konektore, raskopao napred oko brisdača da provjerim dal dolazi struja na motorić, struja dolazi na onu drugu žicu kraj uzemljenja, a one dve smeđe su valjda kontrola rada. Otkapčao sam posebno i motorić brisače, i pumpicu za špricanje, te probao dal radi ono drugo, ali isto je. Napominjem, pumpica radi za zadnje brisače.
Imam Delphi dijagnostiku za njega, od grešaka nije ništa nije zabilježeno.
E sad mene zanima, u ovakvim stvarima su često releji problem, ja imam nekih servisnih uputa, no iz njih je teško utvrditi da li za to uopće ima releje, a pogotovo gdje bi bili. Tim više što sumnjam da je isti relej za pumpicu i brisače. Ako ima, da li imate sugestije gdje su ti releji. U uputama nalazim da postoji kutijica s relejima (da li postoji više od jedne?). Jedna je svakako za releje ventilatora hladnjaka, i kao nalazi se ispod lijeve lampe (što uopće ne registriram), a na nekim autima niti nema kutije nego direkt vidiš te releje ispod lampe.
Također, postoji kutijica s velikim osiguračima ispod one glavne kutije s osiguračima (BSI) koju treba odići i rastaviti, no i u toj sam zaključio da su jaki osigurači koji nemaju veze s brisačima.
Potražio bi dakle ako postoji relej, prije nego se bacim na sljedeće.
Osim releja sumnjam na neke kontakte u ručici, ima logike da je neki zajednički vod za signal paljenje brisača i pumpice. Proceduru skidanja sam proučio, e sad vidim da to kad se raskopa moglo bi biti svačeg. Negdje sam vidio da se onaj dio što se vrti može raskopat i na autu, no meni ionako treba pregledati unutra bliže centru gdje se šalta gore dolje.
Koliko sam našao, ljudi su raskapali i slagali lijevu stranu radi problematičnog lijevog žmigavca, dakle može se.
Ja bih na kraju raskopao taj kompletni dio sa zavojnicom pa ispitao provodljivost vodova (od početka pa do pinova na utikaču), koliko to bude moguće.
Molim savjet kakve probleme da predvidim prilikom raskapanja.
Pomogla bi i shema tih pinova.
U slučaju da ne nađem ništa, mogu jedino posumnjati na BSI modul, vidim da osim osigurača i konektora ima još nešto elektronike unutra, a to već izgleda stvar za profesionalce. Možda bi čak bilo lakše prvo to raskopati i našpricati ga dobro sredstvom za čiščenje elektro-kontakta, i malo pogledati da nije gore kaj izgorilo.
Eto, problem koji je nekad bio trivijalan, radi te silne elektronike ispada cijela znanost, a i nejeftin za riješiti (ni zavojnica ni BSI modul nisu baš jeftini).