Moram priznati da mi nije jasno zašto samo potisni ležaj i lamelu, a ne i košaru????
To se danas radi i na tome se ne štedi.
S druge strane, na C4, 1.4 benzincu sam imao slučaj da je na njega isključivo morao ići set od SACHSa, jer niti Valeo, niti LUK, te tamo još neki treći uopće nisu odgovarali.
Naravno, kada se skinulo sve sa auta, utvrdilo se da je gore tvornički bio ugrađen SACHS, no definitivno me zbunilo (kao i sve u toj priči) da ostali proizvođači nisu kompatibilni, te da su svi bilo skoro različiti, kako košare, tako i potisni ležajevi.
To mi je bio prvi takav slučaj da svi proizvođači (sveto trojstvo LUK, VALEO, SACHS) nisu kompatibilni u elementima za jedno vozilo. Obično ukoliko su zamašnjaci drugačiji, onda za neke modele vozila zna u katalozima pisati da je za LUK ili SACHS, pa shodno tome i jedan i dugi i treći proizvode elemente za takve zamašnjake, no, ovo mi je bilo totalno novo i neuobičajeno.
Èesto puta govorim (kao što i pišem na svojoj stranici), kompletan posao i isplativ posao je onaj koji je napravljen u cjelosti, a današnja vozila nisu kao što su bili nekada, pa se moglo raditi i mijenjati svašta po potrebi. Sada je sve to povezano i ako ne napraviš posao kako bi trebalo, onda imaš problema, ali i ekstra troškova.
Po pitanju loših majstora, to neću komentirati, ali ima i toga i to dosta, kao i koji su dijelovi ugrađivani... da li neki jeftileni ili brandovi od povjerenja.
Nadam se da će se ovaj slučaj riješiti kvalitetno i bez ekstra skupih troškova.