Hrvoje Marin
Active member
bio na lakiranju branika zadnjeg i otkad je stao neće pokretač ni z.
Èuje se relej, grešaka nema. (Leksić)
Akumulator ok.
Èuje se relej, grešaka nema. (Leksić)
Akumulator ok.
za sad je taj, pregorio, mali je, nemam rezervu, kupujem tokom danaosigurac na BSM-u?
hvala, novi osigurač 25A i to je to za sad.U principu nijedna mašina koja ima razvod ventila preko zupčastog remena ne bi se smjela paliti na guranje jer postoji mogućnost da isti preskoči. Ali ima većih znalaca na forumu od mene...
poslije je i taj pregorio, pa onda sam stavio 30A, pravac servis,hvala, novi osigurač 25A i to je to za sad.
Nažalost nemam rezervni ključ. Nakon što sam odspojio plus sa baterije mi se uključio na ekranu eco mode i titra mi baterija od akumulatora. Ali plus sam na akumulator dobro spojio.jel ti izbacuje kakvu poruku na ekranu? jesi probao paliti s drugim kljucem?
Iskreno ja sam sumljao na kod u ključu da se izgubio, ali ne znam dali to može napraviti da auto ne pali?Nažalost nemam rezervni ključ. Nakon što sam odspojio plus sa baterije mi se uključio na ekranu eco mode i titra mi baterija od akumulatora. Ali plus sam na akumulator dobro spojio.
Jučer mi je došao pogledati neki mehaničar. Kaže da je nekakva pločica koja čita kodove, a nalazi se ispod volana riknula. Treba staviti novuako izgubi kod nece upaliti auto, moguce da ti je krepao kljuc, nista cudno za C3, krepa kljuc i nece auto upaliti, to se moze vidjeti dijangostikom u parametrima da li kljuc salje kod, da li ga BSI prepoznaje itd...