Problem s paljenjem

malineggro

New member
Pozdrav.

Imam problem sa saxom 1.4i 1998.god. Natocen je pun rezervar nakon dugo vremena i sve je bilo ok. Nakon toga auto je stajao preko noci i ujutro 5 metara nakon kretanja naglo se ugasi i otad nemoze upaliti ni na guranje ni kljucem. Vergla normalno no jednostavno nece upaliti. Sumnjam na pumpu goriva jer se sad kod kontakta konstantno cuje zvuk pumpe goriva kako vuce dok je prije dok je auto palio to bio kratak zvuk od par sekundi.
Znam da ga je najbolje odvesti majstoru no ipak ako nesto znate hvala na eventualnoj pomoci

Zdravo
 

zgodny

New member
da je dizel u pitanju kleo bi se u los kontakt napajanja elektromagneta, ovak mozemo samo nagadjati.. mozda bobine crkle, mozda je nesto u shlusu, a mozda je u sumi.. javi svakako kaj je rekao majstor. Sretno!
 

Marko

Well-known member
Vergla normalno
I meni je Lancia verglala "normalno" kad nije htjela upalit. :)

Kaj je bilo - del sam nove sviječice, vužgem ti ja nju radi ona 10 sec. onak veselo i onda crkne - i ništa dalje, vergla i ni makac... Bila je zima -10 stupnjeva i misliš si kaj bi sve moglo biti - te ovo te ono. Uglavnom "kvar" je bil da je preskočil župčasti (sreća pa ni niš bilo od sranja jer je radila u leru)... Zamijenili mi remena i išla dalje ko metak još bolje nek prije!
 
Posljednje uređivanje:

zgodny

New member
Marko, nemre auto radit normalno ako distribucijski remen preskoci - ni u snu. u najboljem slucaju ce bit dubljeg zvuka ili ce brzati ili ce se trest.. sve ostale kombinacije su piganje ventila i slicno.. osim ak nije inteference free engine :)
 

Marko

Well-known member
nemre auto radit normalno
Prekinuo si me u ručku i nej se odmah srditi :) - pa sam napisal da je auto crkel...
No uglavnom sad sam malo posložil rečenice, jbg jutro je bilo dok sam pisal.

Kakva je situacija sad malineggro?
 
Posljednje uređivanje:

malineggro

New member
probaj na akumulatoru otpojiti masu, pričekaj 10tak sek., spoji je, pa vidi
Probao sam i 0 bodova i dalje, no hvala.

I meni je Lancia verglala "normalno" kad nije htjela upalit. :)

Kaj je bilo - del sam nove sviječice, vužgem ti ja nju radi ona 10 sec. onak veselo i onda crkne - i ništa dalje, vergla i ni makac... Bila je zima -10 stupnjeva i misliš si kaj bi sve moglo biti - te ovo te ono. Uglavnom "kvar" je bil da je preskočil župčasti (sreća pa ni niš bilo od sranja jer je radila u leru)... Zamijenili mi remena i išla dalje ko metak još bolje nek prije!
Ma da mi je remen preskocio gurnuo bih auto u savu i kupio pokaz za zet.
Za vikend kad ulovim vremena cu pogledat svjecice i struju iako sumnjam da su svjecice jer su mijenjanje prije 1000km na redovnom servisu.
Jos uvijek polazem nade u pumpu gorivu no moram odslepat auto do majstora da izmjeri tlak tak da ce morat pricekat do vikenda.
Javim kad saznam vise

Ironija mi je da taman kad ga natocim punog nakon sto godina odmah problem, zato i sumnjam na pumpu jer je uglavnom uvijek cajger plesao oko rezerve..

EDIT:
Dalibore imas cugu od mene, izgleda da si bio djelomicno u pravu. Prvi put kad sam skinuo klemu nisam se sjetio ocistit masu na akumulatoru, sad sam upravo to napravio i upalilo je govno iz prve, jeben osjecaj to veselje.

Hvala svima na pomoci
 
Posljednje uređivanje:

Dalibor

Dado Tornado
98. je prijelazna godina za saxo, do tada je otpajanje mase znalo pomoći, ali pitanje koji je tvoj saxo - taj kojem "masa pomaže" ili onaj kojem bez laptopa ništa ne možeš, jer oba mogu biti godište 98.
 

malineggro

New member
98. je prijelazna godina za saxo, do tada je otpajanje mase znalo pomoći, ali pitanje koji je tvoj saxo - taj kojem "masa pomaže" ili onaj kojem bez laptopa ništa ne možeš, jer oba mogu biti godište 98.
Onaj kojem "masa pomaže" , stariji tip.
 

Zmix

New member
98. je prijelazna godina za saxo, do tada je otpajanje mase znalo pomoći, ali pitanje koji je tvoj saxo - taj kojem "masa pomaže" ili onaj kojem bez laptopa ništa ne možeš, jer oba mogu biti godište 98.
Otpajanje mase važi za modele mlađe od dvehiljaditog godišta.
 
Na vrh