Problem s paljenjem

Hrga

New member
Pozdrav!

Novi sam na forumu, registrirao sam se zbog par problema sto imam sa svojim C5.
C5 2.2 HDI

Prije 20000km je pukao fazni lanac. On je lupao, dosao sam u servis i rekli su mi da dodem kad bude jace lupalo ( Citroen Èuljak Vinkovci ) u međuvremenu je pukao fazni lanac. Sve je promjenjeno, samo sto se na popravak cekalo 10 mjeseci, tako da i rega istekla, nakraju sam otisao, kupio dijelove u drugom servisu i odnjeo im da to smontiraju, posto su ruke vec bile placene. Dosao sam po auto, goriva unutra nista ( nebitno ) Poklopac crni, gdje na nekim autima dolazi maglenka, nema. Dole oplata oko masine, nema. Slomljena crna plastika na haubi, prije brisaca i poljepljena silikonom. Uglavnom ima jos sitnica, ali ne bitno.

Auto nije isao, nikako, preko 3000rpm. Digao haubu i vidim crijevo, ja mislim iz turbine ako se ne varam ( vece onako ) izljepljeno izolir trakom ( bilo je citavo ) To sam nabavio novo i zamjenio, auto se preporodio, kao novi :)

No uglavnom, to je prica ukratko o autu. Trenutno na satu ima 220000km, uredno servisiran, nikad kvarova vecih do puknuca tog faznog lanca, samo potrosni materijali.

I sad, u zadnje vrijeme mi se pocelo dogadati, ujutro kad ga upalim, ili ako stoji sat vremena, pol sata, po najvecoj vrucini mu u leru okretaji skacu, znaci od 700 do nekih 1100 rpm ( jako ruzno za cuti ) Isto tako ako izlazim na rikverc iz dvorista, kada izadem, stisnem kvacilo i hocu u prvu, auto ponekad crkne. Nista od navedenog se ne dogada kada auto prode koji km. I u voznji zvuk motora tipa da radi ali u nekako kruznim taktovima :D ne znam kako bih to objasnio.

Nekada isto tako kada dam gas, on ne primi odma, npr. iz prve, druga - gas - nista. Onda moram pustit gas i opet lagano ( ali to samo ponekad )

Molim pomoc :)

Pozdrav svima!
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
I sad, u zadnje vrijeme mi se pocelo dogadati, ujutro kad ga upalim, ili ako stoji sat vremena, pol sata, po najvecoj vrucini mu u leru okretaji skacu, znaci od 700 do nekih 1100 rpm ( jako ruzno za cuti ) Isto tako ako izlazim na rikverc iz dvorista, kada izadem, stisnem kvacilo i hocu u prvu, auto ponekad crkne. Nista od navedenog se ne dogada kada auto prode koji km. I u voznji zvuk motora tipa da radi ali u nekako kruznim taktovima ne znam kako bih to objasnio.

Nekada isto tako kada dam gas, on ne primi odma, npr. iz prve, druga - gas - nista. Onda moram pustit gas i opet lagano ( ali to samo ponekad )
Meni ovo vuče na simptome zaštopanih brizgaljki. Svojedobno sam prenosio Marušićeva "pisma čitatelja" (što god mi mislili o njemu) :) iz Slobodne. Tu se baš spominje sličan problem poput tvog. Baci pogled na http://www.citroenforum.hr/citroen-c5-faza-i-i-ii-123/2-0-hdi-se-gasi-79/

Samo još da napomenem kako znam i čovjeka koji je imao slične simptome na C4 od lošg diesela. Auto je uglavnom tankirao u istočnoeuropskim zemljama. Na 50tkm se auto počeo dušiti pri paljenju, nije "hvatao" gas, uglavnom simptomi poput tvojih.
 

Zmix

New member
Ako auto ne ide preko 3000 obrtaja u minutu, to znači da je u Safe modu i da je potreban servis.

Uzrok nemirnog rada u leru može biti takozvani step motor(motorčić ler gasa) ili senzor motorčića ler gasa.

Smanjena snaga i "štucanje" motora je najverovatnije posledica zaprljanih dizni.

Kada je menjan filter goriva i filter vazduha?
 

Dalibor

Dado Tornado
najbolje da si brizgalice daš očistiti i pogledati. najprije je greška u njima, a možda su one i kao "kvar" najpovoljnije u tvom slučaju
 

Hrga

New member
Hvala na savjetima, otici cu da pregledaju to.

Nego, ne vezano uz temu. Zamjenio sam bateriju u kljucu za daljinsko, kako se reprogramira? Tj. sinkronizira na C5 mk1
 

pepa915

New member
staviš ključ u bravu i okrenes za jedan zub,nesmijes dati kontakt,te drzis gumb za zaklj. 10 sec.iskljucis pa ponovis sa drugim gumbom,i tako sa trecim.na kraju izvadis ključ iz brave i potvrdis sa pritiskom za zaključavanje.pozz:D
 
Na vrh