Pozdrav!
Imam Zx iz 95-e 1.4 motor sa oko 170000 pređenih kilometara.
Auto je odličan,drugi sam vlasnik,dobio sam ga prilično očuvanog za ok lovu prije skoro 4 god.
Moji problemi počeli su oko Nove godine kada je otišla pumpa za gorivo.
Naime,nakon što je stavljena nova pumpa,desilo mi se da samo ostao "bez" goriva iako je plovak pokazivao da ima jos trećina tanka(prva crta iznad rezerve).Znajuči da mi plovak dosta varira mislio sam da mi je na parkingu netko "posudio" gorivo iz tanka pošto na tanku nemam orginal čep nego je homemade.Dođem na pumpu nalijem 150 kn i pištolj izbaci,znači pun je???? Dođem ponovno kod lika koji je stavljao pumpu,objasnim mu sve,on otvori tank i tank stvarno pun do čepa.Ostavim auto na 2 dana,nakon 2 dana lik zove i kaže da je tank prljav i da zato nije mogao povući gorivo.Prema njegovim riječima,izvukao je benz van,ispuhao rezervar sa kompresorom,ulio 5 litara i normalno upalio i vozio.Kaže da je kompletan popravak skup i neisplativ te za učinjeno ne traži novac.Sada kada kazaljka padne na prvu crtu iznad rezerve auto se guši u zavojima.Znači kada skrećem lijevo ili desno i dodam gas auto se počne gušiti,dok se ne izravna.
Ne razumijem se puno u automehaniku,ali laički mislim da je u pitanju škart pumpa za gorivo.Prije nego odem po drugo mišljenje zanima me Vaše mišljenje i moguća slična iskustva.Unapijed hvala i Lp!
Imam Zx iz 95-e 1.4 motor sa oko 170000 pređenih kilometara.
Auto je odličan,drugi sam vlasnik,dobio sam ga prilično očuvanog za ok lovu prije skoro 4 god.
Moji problemi počeli su oko Nove godine kada je otišla pumpa za gorivo.
Naime,nakon što je stavljena nova pumpa,desilo mi se da samo ostao "bez" goriva iako je plovak pokazivao da ima jos trećina tanka(prva crta iznad rezerve).Znajuči da mi plovak dosta varira mislio sam da mi je na parkingu netko "posudio" gorivo iz tanka pošto na tanku nemam orginal čep nego je homemade.Dođem na pumpu nalijem 150 kn i pištolj izbaci,znači pun je???? Dođem ponovno kod lika koji je stavljao pumpu,objasnim mu sve,on otvori tank i tank stvarno pun do čepa.Ostavim auto na 2 dana,nakon 2 dana lik zove i kaže da je tank prljav i da zato nije mogao povući gorivo.Prema njegovim riječima,izvukao je benz van,ispuhao rezervar sa kompresorom,ulio 5 litara i normalno upalio i vozio.Kaže da je kompletan popravak skup i neisplativ te za učinjeno ne traži novac.Sada kada kazaljka padne na prvu crtu iznad rezerve auto se guši u zavojima.Znači kada skrećem lijevo ili desno i dodam gas auto se počne gušiti,dok se ne izravna.
Ne razumijem se puno u automehaniku,ali laički mislim da je u pitanju škart pumpa za gorivo.Prije nego odem po drugo mišljenje zanima me Vaše mišljenje i moguća slična iskustva.Unapijed hvala i Lp!