Problem sa kompjuterom - eco mode deactivated i engine fault: repair needed + service lampica radi

citroenbanjaluka

New member
Pozz, prvi post pa odmah problem.

Prije par dana mi se desilo sljedece:

Auto je C4 iz 2012 automatik sa 82KW i 116HP, ima 240.000 i redovno je servisiran svakih 20.000 mali i svakih 100.000 veliki servis.Gorivo se sipa na Gazprom G-drive.

Eco mode tipka prilikom paljenja auta blica i ostaje upaljena , to jest ugasi eco mode.
Na kompjuteru mi se pojavi engine fault: repair needed greska, i to je jedina greska koju vidim na trip computer,ali lampica motora se ne pali i auto radi normalno.
Lampica SERVICE je otad upaljena.

Bio sam u servisu i kazu mi da je sve ok sa motorom i da se auto moze vozit bez problema, greska koja se javlja kod njih na dijagnostici pokazuje da je kvar kondenzatora koji se nalazi ispod ljevog blatobrana ili da je kompjuter krepao, u oba slucaja popravak izlazi preko 150 eura.

Pa me zanima da li je neko imao slican problem. Postoji li sansa da je akumulator slab pa kompjuter automatski ugasi start/stop sistem i time cuva struju za normalno paljenje?
 

Milosh

Test
Postoji li sansa da je akumulator slab pa kompjuter automatski ugasi start/stop sistem i time cuva struju za normalno paljenje?
Naravno da postoji, itekako, ali se to ne manifestuje tako, već samo primjetiš da SS ne radi.

Bez obzira na to, zbog slabog akumulatora možeš imati najrazličitije probleme sa elektronikom.

Koliko ti je star akumulator?
 

citroenbanjaluka

New member
Vidjet cu sutra koje je godiste, nisam primjetio da ima korozije na spojevima sa vanjske strane ili na zicama onim sta su pokopcane,mozda nije tako star ipak
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
Vidjet cu sutra koje je godiste, nisam primjetio da ima korozije na spojevima sa vanjske strane ili na zicama onim sta su pokopcane,mozda nije tako star ipak
To ti niš ne mora govoriti o kapacitetu. Čak ni voltaža ak ju izmeriš. Ja bi skočil do poštenog električara i nek ispita s metlerovom vilicom. Iako ni to nije super pouzdano. Pravo ispitivanje kapaciteta, npr. na kamionskom akumulatoru traje i po par sati. Ali lako moguće da je to akumulatora. Moj C4P je osjetljiv na loš akumulator strašno. Odma neke greške prijavi...
 

Prilozi

Milosh

Test
Tako je, pravac kod autoelektričara da ti izmjeri startnu struju akumulatora, a napon možeš i sam izmjeriti (ujutro, nakon noći stajanja auta).
 

citroenbanjaluka

New member
Zamjenio akumulator danas, nije htio ni da auto upali, sreca pa sam bio u gradu blizu automehanicarske radnje. Na aparatu mu je pokazalo da je akumulator 90% istrosen, sa cekam da napravim 50ak KM pa da vidimo hoce li se sta popravit.
 

visaluteju

Well-known member
Jel vi to meni (nama) hocete reci da kada se mjenja akumulator na c4 II da se mora "aktvirati" novi akumulator dijagnostikom ? Ako se ne aktivira auto ne prepoznaje novi akumulator ili sta se desava ? :oops:
 

citroenbanjaluka

New member
Da, tako rece majstor danas da ne prepoznaje u sistemu akumulator, moze i sam da prepozna ali se inace na dijagnostici to odradi,sad zasto je to tako ne znam
Inace da li je normalno da dijagnostika pokazuje vise gresaka vezanih za razne dijelove auta? Dok mi je majstor danas vrsio dijagnostiku primjetio sam da ima vise gresaka, ali odgovor mu je bio da je sve to normalno tj da bi sve te greske nestale kostalo bi me vise nego sto auto vrijedi.
 
Posljednje uređivanje:

Milosh

Test
Ah, znam priče da Mercedesi mogu preći 500+ hiljada, znam par primjera gdje 2.0 hdi imaju preko 500 hiljada, a čuo sam i milion priča da 1.6 nisu ni upola kvalitetni kao 2.0. Evo baš me zanima šta ostali misle, barem ovi koji realno razmišljaju.
 
Na vrh