citroenbanjaluka
New member
Pozz, prvi post pa odmah problem.
Prije par dana mi se desilo sljedece:
Auto je C4 iz 2012 automatik sa 82KW i 116HP, ima 240.000 i redovno je servisiran svakih 20.000 mali i svakih 100.000 veliki servis.Gorivo se sipa na Gazprom G-drive.
Eco mode tipka prilikom paljenja auta blica i ostaje upaljena , to jest ugasi eco mode.
Na kompjuteru mi se pojavi engine fault: repair needed greska, i to je jedina greska koju vidim na trip computer,ali lampica motora se ne pali i auto radi normalno.
Lampica SERVICE je otad upaljena.
Bio sam u servisu i kazu mi da je sve ok sa motorom i da se auto moze vozit bez problema, greska koja se javlja kod njih na dijagnostici pokazuje da je kvar kondenzatora koji se nalazi ispod ljevog blatobrana ili da je kompjuter krepao, u oba slucaja popravak izlazi preko 150 eura.
Pa me zanima da li je neko imao slican problem. Postoji li sansa da je akumulator slab pa kompjuter automatski ugasi start/stop sistem i time cuva struju za normalno paljenje?
Prije par dana mi se desilo sljedece:
Auto je C4 iz 2012 automatik sa 82KW i 116HP, ima 240.000 i redovno je servisiran svakih 20.000 mali i svakih 100.000 veliki servis.Gorivo se sipa na Gazprom G-drive.
Eco mode tipka prilikom paljenja auta blica i ostaje upaljena , to jest ugasi eco mode.
Na kompjuteru mi se pojavi engine fault: repair needed greska, i to je jedina greska koju vidim na trip computer,ali lampica motora se ne pali i auto radi normalno.
Lampica SERVICE je otad upaljena.
Bio sam u servisu i kazu mi da je sve ok sa motorom i da se auto moze vozit bez problema, greska koja se javlja kod njih na dijagnostici pokazuje da je kvar kondenzatora koji se nalazi ispod ljevog blatobrana ili da je kompjuter krepao, u oba slucaja popravak izlazi preko 150 eura.
Pa me zanima da li je neko imao slican problem. Postoji li sansa da je akumulator slab pa kompjuter automatski ugasi start/stop sistem i time cuva struju za normalno paljenje?