problem sa osiguracima xsara 2.0hdi 2004 god hatchback

sancovkl

New member
pomozite mijenjao sam radio i napravio kratki spoj. I dok sam trazio kojinje osigurac crknuo vadjenjem i vracanjem ima neka tri osiguraca sto idubkao neki most e sad vise ne mogu auzo ni zaverglati kao prazan akumulator.Upalim preko prenosni kablova i dok sam na gasu radi cim pustim gas javi greske esp abs i jos neke i auto crkne i vise nece ni da cuje ni da vergla. moze li ki netko poslati sliku kako su osiguraci rasporedjeni ako tko ima pomozite...mail [email protected]
 

gambler072

C5 enthusiast
Osiguraci se provjeravaju po shemi, a ne vadjenjem jednog po jednog, ili jos gore, vise njih odjednom, ali gotovo sad :) nije nista nerjesivo. U korisnickom uputstvu koje si trebao dobiti uz auto imas shemu osigeaca, ako ne, onda imas ovdje uputstva, vjerovatno i shema.

http://service.citroen.com/ACddb/
 

Mrki5

Well-known member
U AutoDati imaju šeme .
Evo ti šema, ali ovo je od Xare,2.0 , 66 kw 2004. nisam imao drugih podataka.
 
Posljednje uređivanje:

sancovkl

New member
hvala vam svima na pomoci sad sam poslozio vec nekako kako je bilo. Jedi o mi ne pokazuje koliko goriva imam u rezervoaru a nigdje ne vidim da pise osigurac za to.

opet ja pomozite opet nece auto ni da cuje ubacim kljuc samo se cuje klik.Spojim preko kablova upalim i dok drzim gas iznad 1500 obrtaja radi ali mi instument tabla blinka kao da slabi struja i onda javlja gresku abs antipolution fault air bag. i zapisti i kao da izgubi struju i auto se ugasi. Pomozite dali je do akumulatora.
 

sancovkl

New member
drugovi bio je akumulator mrtav kupio sam nov ali sad kad sam nov stavio pojavio mi se neki kljuc i nece da pali samo vergla kao lud. Sta se moze uraditi da upali majku mu francusku
 

gambler072

C5 enthusiast
Kakav kljuc? Za servis ili nesto drugo? Imas drugi kljuc od auta, probaj s njim. Ako ne, vozi ga elektricaru, nesto sa strujom ga zeza. Pregledaj i osigurace ponovo,jel sve kako treba poslozeno.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ako je montaža akumulatora bila ''gruba'', probaj BSI reset .
Možda je problem s ključem (immobiliser ili kako se već zove). Da nema ključa, rekao bi pumpa goriva.
 

sancovkl

New member
ikona kljuca mi svetli i ispisuje imobilizer tako nesto. Probao bi ja reset BSI samo da znam kako. Soknsam imao stari akumulator upalio sam ga preko kablova ali se gasio zbog akumulatora. I sad kad sam akumulator zamijenio sad blokada kljuca neka pomagajte..
 

Mrki5

Well-known member
I sad kad sam akumulator zamijenio sad blokada kljuca neka pomagajte..
Probaj da spustiš prednje staklo, daš kontat i ostaviš 10 minuta, trebao bi da se upari ključ sa bravom.
Èisto sumljam, ali evo, pa probaj ! [ame]https://www.youtube.com/watch?v=qQwhzngHQw4&fbclid=IwAR3z5Cy_0bInHEJoLLNSsr6KAqIla6WU8Kl4trmqDHYpxPQyoxyQg5pu8cM[/ame]
 

sancovkl

New member
hvala vam svima sredio sam upalio sam francuza ali mi turbina ne pali nikako sad samo do 3000 obrtaja ide i to je to sta da radim majku mu francusu
 

Mrki5

Well-known member
Prekontroliši vakum creva, el. ventil , proveri da li dolazi vakum do el. ventila, napon na el ventilu. Nije "francuz" kriv što ljudi ne znaju da ispitaju najosnovnije stvari. :D
Kažeš da si upalio, samo trebao si i da kažeš u čemu je bio problem . Možda je zaprljan MAF senzor ili je loš , pa imaš taj problem. Ovo je zbog drugih koji budu tražili pomoć a imali sličan ili isti problem.
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh