Sto mislite vi o ovom odgovoru? Ukoliko bude ista potrosnja i nakon 700-800 predjenih kilometara, da ga dovedem na kontrolu
Ja mislim da je sasvim u pravu.
Inače, prosečna potrošnja je po pravilu (ali ne i nužno, što su već drugi naveli) uparena sa prosečnom brzinom - pa bi bilo dobro da si i nju naveo.
U mom odgovoru na prethodnoj strani su date vrednosti za prosečnu potrošnju na različitim prosečnim brzinama za c3 1,4 hdi iz 2006. sa simens ubrizgavanjem (takođe se koristi lukoilov ecto dizel). Veće brzine su zabeležene kada se putovalo na more, sa nešto opterećenijim autom, srednje kada se putovalo po magistrali obično sa 2-3 saputnika na relacijama od oko 200 km., a najniže u beogradskom špicu. Po pravilu, neopterećeni c3 1,4 HDi, na ravnom putu, na oko 1800 rpm u petoj brzini (dakle pri brzini oko 70 km/h) - prikazuje vrednost trenutne (ne prosečne) potrošnje oko 3 L/100 km, a i niže.
Btw, u tom motoru iz 2014. bi moralo da bude ulje Ineo ECS ili Ineo First - a ako nije jedno od ta dva (a izašao je iz ovl. servisa) nekog bi trebalo uhvatiti za gušu (što bi donekle moglo imati veze i sa potrošnjom goriva, doduše u vrlo sitnom procentu).
Sad, pneumatici (14`,15` ili 16`) i njihove vrednosti pritiska, obaška klima i masa dodatnog tereta/putnika?