E bas tako Daliborskoknu po 100, 200, 300 okr. pa se smanje?
Ako ti se okretaji setaju +/-300 rpm jednako sa i bez ukljucene klime, ocito nije do prekidaca klime (gasi/pali klimu u raznim rezimima rada motora)...imam klimu
Evo ovde možda ima nešto za tebe: http://www.francuskiautomobili.com/t9-senzori-u-motornim-vozilima#27224meni na saxu 1.0 isto skaču obrtaji, dok vozim pa maknem nogu s gasa onda mi zna trokirat, pa stisnem kuplung pa skaču po 300 obrta...nekad mi u vožnji zna (npr. vozim cestom u petoj brzini 80/km) najednom padnu obrtaji i počne trokirat...otpustim gas pa stisnem gas natrag i sve je ok....dali je kriva za to lambda sonda?
Ide li tu neki vakum na taj karburator,on može praviti probleme,brat je imao na Fijesti 1,1 takav problem i slučajno sam otkrio kavar ,a bilo to crevo od vakuma.saxo 1.0 ima bosch monopoint ubrizgavanje goriva kojem je poznata boljka potenciometar položaja leptira.
ne može se samo zamjeniti nego se mjenja ono kučište (na koje se spajaju crijeva goriva) u kojem se još nalazi i leptir, senzor....
ja ti imam dijelova za 1.0, pošalji poruku ako će ti nešto trebati...
okej...hvala na savjetu...budem dal to ispitati,pa ako ću trebati mjenjati...čujemo se...saxo 1.0 ima bosch monopoint ubrizgavanje goriva kojem je poznata boljka potenciometar položaja leptira.
ne može se samo zamjeniti nego se mjenja ono kučište (na koje se spajaju crijeva goriva) u kojem se još nalazi i leptir, senzor....
ja ti imam dijelova za 1.0, pošalji poruku ako će ti nešto trebati...
Pogledal budem i crijeva okolo...možda ona zezaju...Ide li tu neki vakum na taj karburator,on može praviti probleme,brat je imao na Fijesti 1,1 takav problem i slučajno sam otkrio kavar ,a bilo to crevo od vakuma.