Ak se vadi indikator nije potrebno.i ako ima crijeva za odzračivanje (imaju na sebi šarafić).onda nije potrebno iako u praksi se bi trebalo auto da ostavo da radi ali da se vidi dali radi ventilator ili termoprekidać jer bez obzira što termostat nije otvoren većinom ima na istom dijelu ono malo povratnio crijevo u ex.posudu da tekućina ccirkulira ,to samo stari auti nisu imali tak pa je ostal zračni đep u bloku ali kod današnjih auta samo kod V motora treba pripazit na to i onda se vadi najgornji indikator ako nema odzračnik ,dok ne krene tekućina jer ima dvije glave koje su nagnute pod određenim kutom pa se nekad hoće napravit đepić ali većinom se i sam hoće odzraćit ćim je termostat otvoren.JA sam svojeg oddzračio na dva mjesta koja su predviđena ali sam i drugi dan morao dolijati oko 3 deci dok je sve precirkuliralo.Ljudi stavljaju običnu vodu i antifriz a obična voa ima puno kisika u sebi pa nakon par dana hoće faliti tekućine dok se ne prokuha u motoru .Dogodi se isparavanje pa zato malo fali.Obavezno treba onog kojem se mijenja upozorit da može doći do prebijanja antifriza na vaserpumpi ili malom kileru ili kileru kad se stavlja rashladna tekućina pogotovo ako je prije bila voda.JA uvijek upozorim da se ne dovedem u neugodnu situaciju,,,,je prije nije puštalo vretite kak je bilo ,,,,i te šeme ,jer ljudi se ne razumiju u mehaniku pa može do svega doći.Objasnim čovjeku da par dana si prekontrolira posudu dok je auto hladan i da pogleda da ispod auta nešto ne curi(ali samo onak pogledom).Ako procuri to se večinom dogodi isti ili drugi dan,pa je dobro da si vlasnik malo poprati.