Pozdrav ekipi!
Moze li mi neko pomoci u vezi kvacila?!
U pitanju je C4, 1.6 hdi, 66 kwh, 2008 i presao je 124 hiljade/tisuce.
Po svim karakteristikama i zapazanjima vrijeme je za promjenu seta kvacila (trese kad krecem u 1 brzini) ali ono sto ne mogu da odgonetnem je da li moram da mijenjam i zamajac?! U ovlastenom servisu u Mostaru su mi rekli da set kosta 435 KM (218 evra) (druk lezaj, korpa, lamela) a posebno zamajac kosta 630 km (315 evra)!
Da li neko zna da li je na ovoj tipi C4 ugradjen famozni "plivajuci/potapajuci" zamajac i ako jeste na koji nacin utvrditi da li je i on za mijenjat?! Jedni mi kazu da ovo godiste i 66kwh motori nemaju "plivajuci" zamajac drugi kazu da ima a opet treci da je jedini nacin da se ustanovi je da se skine cijeli set kvacila!
Da li se moze na osnovu broje sasije provjeriti da li auto ima "plivajuci" zamajac ili je jedini vid provjere skidanje seta kvacila?
Moze li mi neko pomoci u vezi kvacila?!
U pitanju je C4, 1.6 hdi, 66 kwh, 2008 i presao je 124 hiljade/tisuce.
Po svim karakteristikama i zapazanjima vrijeme je za promjenu seta kvacila (trese kad krecem u 1 brzini) ali ono sto ne mogu da odgonetnem je da li moram da mijenjam i zamajac?! U ovlastenom servisu u Mostaru su mi rekli da set kosta 435 KM (218 evra) (druk lezaj, korpa, lamela) a posebno zamajac kosta 630 km (315 evra)!
Da li neko zna da li je na ovoj tipi C4 ugradjen famozni "plivajuci/potapajuci" zamajac i ako jeste na koji nacin utvrditi da li je i on za mijenjat?! Jedni mi kazu da ovo godiste i 66kwh motori nemaju "plivajuci" zamajac drugi kazu da ima a opet treci da je jedini nacin da se ustanovi je da se skine cijeli set kvacila!
Da li se moze na osnovu broje sasije provjeriti da li auto ima "plivajuci" zamajac ili je jedini vid provjere skidanje seta kvacila?