Pukla prednja opruga

ivek

Member
Kao što naslov kaže pukla mi opruga na prednjem desnom kotaču. Da li imate nekakvu preporuku koje opruge uzeti, a da su pouzdanije od originalnih? Razmišljam već kad mijenjam zamijeniti sve i staviti Eibachove te spustiti auto za 3 cm. Da li je netko to radio da prokomentira prednosti i mane?

Inače auto je sad 9 godina i 127000 km.

P.S. Da li ostaviti stare amortizere, na tehničkom kažu da su još dobri, ili i njih zamijeniti u kompletu kad se već skidaju dolje?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
To je to, najbolja prilika za spustit auto :D Bilo je prejeftinih FK opruga, al mislim da toga više nema za C4.
Ja sam sebi stavio Vogtland opruge na drugi auto, isto švabi. Malo jeftinije od Eibacha al nema frke, odlične su.
Spušta navodno 3cm, auto je pao oko 2.5 nakon ugradnje, vjerovatno je do sad pao još malo, nisam pratio.

Te opruge su adekvatne za korištenje na serijskim amortizerima. Meni je kombinacija dobra, na udobnost nemam zamjerke... sve je ostalo više nego funkcionalno za gradsku vožnju.

A što se amortizera tiče...ako nije frka s lovom, odradi ih. Obavezno i kape nove. Vidi što Kayaba nudi, bit ćeš zadovoljan. I onda si s tim miran vjerovatno do kraja karijere, a auto će se lijepo vozit.

Nisam 100% da je za tvoj auto, al moglo bi bit:
Samo opruge - 140€
Komplet - 340€
 

ivek

Member
Hvala za preporuku. Cijena opruga je dosta dobra. Još ću sutra pogledati što nudi Auto Krešo. Najveći problem je čekanje, ovdje u Ðakovu sve po narudžbi nitko ništa nema na skladištu pa si mogu i sam naručiti preko neta i proći jeftinije.

Jedino jel možeš prevesti, ne razumijem da li u kompletu s amortizerima idu i prednji i zadnji ili samo prednji na ovom linku što si stavio?
 

Doomsday

U prolazu...
...
You will get 4 Springs by manufacturer Vogtland made in Germany incl. parts certificate which is only valid in Germany/Europe
...

:D
 

ivek

Member
Za opruge sam vidio dio na engleskom koji kaže da idu sve četiri, nego nije mi jasno što se sve dobije u ovoj kombinaciji opruga i amortizera.
 

Franzg

New member
Ja sam ti na Eibachu vec godinu i pol na svom C3 i preporodio sam se puno bolje vozne karakteristike a nije bas tak puno izgubio na udobnosti. Mozes pogledat u mojoj temi kak izgleda auto meni je vizualno puno ljepse. Sto se amortizera tice ja uzeo serijske KYB nove straznje jer su slabiji bili a prednji su jos dobri serijski , auto ima 125 tisuca
Kupio sam opruge u Gabrek Tuningu u Samoboru dosle su za 4-5 dana
 

venom

New member
Ako misliš mijenjati opruge preporučujem ti eibach sportline.
Na više auta su se pokazale dosta dobre, lijepo spuste a nisu pretvrde.
 

ivek

Member
Hvala svima na preporukama. Na kraju sam naručio Eibach Pro-kit. Ove Vogtland piše da naprijed spuštaju 4 cm, a ne bih htio toliko nisko ići. Kad smontiram stavit ću koju sliku znam da ih volite. ;)
 

Kizokc

Active member
Ja sam na Lowtek oprugama naprijed 4,5 cm, odiza 3 cm.

Uzeo sam tako jer mi je znalac rekao ako uzmem naprijed 3 cm da C4 slabo "sijeda" i da će ostati previsok.i bio je u pravu, s ovima taman sjeo.

Pogledaj u mojoj temi kak mi auto izgleda na njima. Amortizeri su KYB.

Stabilnost 5 puta bolja, auto ne izgleda više kao "koza":cool:
 

charllie

Active member
Kizokc,ak ti auto 5x stabilniji neznam kak si se vozil do sad.Pa kaj vi ocete od citraca napravit svabu:(.Ponekad vozim od sina c4 i auto je stabilan,inace imam pored C5 karavana i piksaca koji mi je pretvrd al mi je praktican pa ga zbog toga ne prodajem.
Inace Citröen je nekad imal slogan "Nas cilj je put" dakle udobnost ,sigurnost i uzivanje u voznji a vi ocete od citraca napravit Gokart:confused:.
A kolegi ivan 222 bi stisnul jedno velko Nehvala da mogu jer je sve to on zakuhal.:D
 

charllie

Active member
Ma jos to ne verujem,vidi kak je HNS napravil v zadnji cas rosadu.
Citroen bez hidraulike nezamislivo il je sadasnji sef :mad:plenkijev bratic.
 

ivek

Member
Kao što sam obećao par slika auta prije i nakon promjene opruga. Nije mi se dalo slikati pred radionom pa imam jednu staru sliku i novu na istom mjestu, te jedna kad sam išao kući i stao natočiti plin.

Prije promjene opruga:


Nakon promjene opruga:



Uglavnom osim opruga promijenio i ležajeve amortizera, prednje stabilizatore i stražnji lijevi ležaj kotača. I kao šlag na kraju još moram i vjetrobran promijeniti. Kad smo vraćali onu plastiku ispod vjetrobrana kolega malo jače stisnuo da sjedne i šajba se polomila. :twisted: Što se kaže, svaka škola se plaća. Tako ako netko bude nešto kemijao oko tih plastika pazite da vjetrobran ne stišćete jako jer na tom dijelu ispod nema oslonca, nego visi u zraku.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Možda je tako radi NCAP ocjene za nalet pješaka, da je malo mekše za glavu :hmmm:
 
Posljednje uređivanje:

ivek

Member
Osim vjetrobrana imao sam još jedno iznenađenje koje sam zaboravio napomenuti. Kad smo skinuli dolje te plastike ispod vjetrobrana našao sam gnijezdo miševa s jednim krepanim mišem i ostatcima kostiju. Hrpa mišjih govana. Taman su se utaborili na onoj zvučno/toplinskoj izolaciji. Inače sam skidao samo onu desnu gdje je filter kabine, a ovu srednju nisam nikada. Onda sam odmah kad sam otišao napraviti geometriju kotača kod njih dezinficirao sve ventilacijske otvore. Sad idem staviti zamke za miševe u garažu.
 
Na vrh