Re: Problem s podizanjem prednjeg kraja
Lakii, moram ti reći da nisi u pravu, odustao bi od rasprave sa tobom jer nema smisla, ti jednostavno ni ne pokušavaš shvatiti rad sistema, ali ne mogu zbog drugih koji ovo čitaju ne odgovoriti na tvoj post.
Tlak ulja dolazi od pumpe jel tako?
Sa pumpe ide na regulator, jel tako?
Sa regulatora na sigurnosni ventil, jel tako?
Sa sigurnosnog ventila na ovjes tj. korektore visine kad je tlak iznad 80-100bara, jel tako?
Prednje kočnice dobijaju tlak sa sigurnosnog ventila i kad je on zatvoren prema ovjesu, tako da kad tlak padne ispod 80bara prednje kočnice i dalje dobijaju taj preostali tlak dok ne padne na nulu, jel tako?
Zadnje kočnice ne dobijaju taj preostali tlak jer su povezane na zadnji ovjes, jel tako?
Tlak raspoloživ za zadnje kočnice je onoliki koliki je u zadnjem ovjesu, jel tako?
Antisink kugla je spojena na taj vod od zadnjeg ovjesa do kočnica, pa je u njej tlak isti kao u ovjesu,jel tako?
Između antisink kugle i sigurnosnog ventila je korektor visine, kad je auto na odgovarajućoj visini korektor je zatvoren, jel tako?
Ako je korektor zatvoren, a antisink kugla ima isti tlak koji je u amortizerima, kako se onda zatvori antisink ventil?
Ako je tlak u vodu od sigurnosnog do korektora pao ispod tlaka u amortizerima, antisink se zatvara, u tom trenutku je tlak u antisink kugli bio isti kao u amortizerima, jel tako?
Kakve onda ima veze to što ti iznosiš da je prolaz prema kočnicama otvoren kad je tlak prije korektora manji od onog u antisink kugli, kakve ti to logike ima?
Ako ne postoji nikakav ventil između kočionog i antisink kugle, kako onda kočnice ne mogu koristiti tlak iz te kugle dok se ona ne isprazni potpuno?
Sjedni malo pa gledaj u šemu i razmišljaj, ako ne shvatiš ja ti ne mogu pomoći i ovako si mi uzeo previše vremena zbog svoje tvrdoglavosti.