Konkretno, da li tako radi nakon svake vožnje ili samo ponekad?da li je normalno da nakon gašenja motora ventilator motora radi još 5 i više minuta
pa nema nekih pravila, većinom ništa a onda nakon obične vožnje radi više minutaKonkretno, da li tako radi nakon svake vožnje ili samo ponekad?
pilotirani termostat, temperatura motora, kako je racunalo raspolozeno...sve to utjece na to da li ce upaliti ventilator i koliko ce dugo raditiEto me nakon dužeg vremena. I moj benzinac Nizozemac odradi svaki put oko minutu i zimi i ljeti. S obzirom da je motor norma V, povišena je temp reshladne tekućine i samog motora ( navodno preko 100 C stupnjeva) pa nije loše da se malo rashladi motor nakon vožnje. Ne znamo samo što regulira trajanje tog rashlađivanja. Da li je to neki sklop koji mjeri temp ili "odradi" određeno vrijeme što bi objasnilo različita vremena trajanja istog. Uglavnom dobro je da ohladi motor.
S obzirom da je motor norma V, povišena je temp reshladne tekućine i samog motora ( navodno preko 100 C stupnjeva) pa nije loše da se malo rashladi motor nakon vožnje
Sve je OK onda!pa nema nekih pravila, većinom ništa a onda nakon obične vožnje radi više minuta
Može biti još u pitanju i neispravan otpornik kao što je bio slučaj kod mene. Kod mene je bio neispravan pa se uopće nije palio ventilator nakon gašenja ali zato se nije htjela uključiti niti klima. Ako ne radi 1. brzina ventilatora klima se ne uključuje jer po defoultu nešto mora hladiti hladnjak klime.pilotirani termostat, temperatura motora, kako je racunalo raspolozeno...sve to utjece na to da li ce upaliti ventilator i koliko ce dugo raditi
C4 II je jedini auto na svijetu gdje se ventilator pali nakon gašenja auta, normalno je ako se ventilator uključio prije gašenja auta da kraće vrijeme nastavi sa radom. No tako je to kod našeg Citrena .Normalno je da ventilator vrti i nakon gasenja motora.
Nije jedini , i C3 iz 07 , 1,4 . Znao se upalit nakon gasenja auta i kad izadjen iz auta i radio dugooooo.Nemas frke , ugodno vozio 5 godina bez ikakvog problema.C4 II je jedini auto na svijetu gdje se ventilator pali nakon gašenja auta
Ne znam kako dovoljno naglasiti, ovdje se radi o paljenju ventilatora tek nakon što se auto ugasi, a ne nastavak rada ventilatora nakon gašenja auta. I kod Stojadina ventilator radi i nakon gašenja ukoliko se uključio tjekom vožnje, a ne da se pali vent. naknadno nakon gašenja motora.Rad ventilatora je moguć nakon gašenja mašine na svim poprečno postavljenim motorima jer nisu spojeni na radilicu. Tome sam se čudio još kao klinac na tetinom stojadinu. Ako se po vašem mišljenju predugo vrti, pomognite mu tako da na kratko upalite motor bez opterećenja da pumpa potjera već ohlađenu tekućinu iz hladnjaka u mašinu.
da isto i kod c3 1,4 (ponekad) , ugasis , izadjes , popnes se na balkon i upali se ventilator i vrtiiiiiiiiiii.Prepao sam se sta mu je , nista , tako radi .auto ugasi,