Rashladna tečnost

lageros-zg

New member
Evo specifikacija tekućina za ovo vozilo iz naslova odnosno prvog posta

Technical Data
CITROËN C5 (DC_) 2.0 16V HPi (DCRLZB)




Filling quantities and specifications

Engine oil with filter: 4,25 litres
Engine oil specification: ACEA A3/B3
Manual gearbox: New filling 1,90 litres
Amount to change: 1,80 litres
Manual gearbox oil specification: SAE 75W-80
Power steering with hydroactive suspension: 4,30 litres
Power steering oil specification with hydroactive suspension TOTAL H50126
Coolant:
with automatic gearbox 9,30 litres
with manual gearbox 8,80 litres
Cooling fluid specification:
Version 1 Glysantin G33
Version 2 Revkogel 2000
Brake fluid when changing: 1,25 litres
Brake fluid specification: DOT 4
Air-conditioning system refrigerant: 650 - 700 Gram
Refrigerant specification: R134a
Air-conditioning system oil: 135 cm³
Cooling oil specification: SP 10
Tank capacity: 66 litres
Oil of central hydraulic system: 4,30 litres
Central hydraulics oil specification: LDS Total H50126
 

lageros-zg

New member
To su 2 opcije koje oni koriste kao dobavljače, npr kao kad mi u originalnom katalogu piše da je set kvačila LUK ili VALEO.
Jedno i drugo je upotrebljivo.

Pokušao sam po netu (na brzinu) potražiti koje su možebitne razlike između ova dva, ali nisam baš našao puno, a evo stranica za prvi
http://www.glysantin.com/172-1-G33.html

A za ovaj drugi se negdje čak spominjalo da je proizvodnja završena.

Uglavnom, to su nazivi (po mom mišljenju) jednaki kao da su rekli da u motor može ići ulje TOTAL ili ELF (jednake gradacije i specifikacije naravno)
 

joja

Member
A, to je to. OK. Bio sam u automaterijalu gdje su prema specifikacijama auta, po njihovom katalogu našli da treba staviti antifriz G12. To sam stavio. U međuvremenu sam nazvao cotroen servis i na moj upit koji antifriz treba staviti ( 2.0i 16V 103kW ) rekli su :confused: bilo koji:confused:. Zar nemaju pojma ili im je svejedno?
 

lageros-zg

New member
A, to je to. OK. Bio sam u automaterijalu gdje su prema specifikacijama auta, po njihovom katalogu našli da treba staviti antifriz G12. To sam stavio. U međuvremenu sam nazvao cotroen servis i na moj upit koji antifriz treba staviti ( 2.0i 16V 103kW ) rekli su :confused: bilo koji:confused:. Zar nemaju pojma ili im je svejedno?
Ja sam jučer baš imao jedan upit za jedan C5 u koji ide 10,70 Litara antifriza i u onom polju gdje je u ovom gore slučaju pisalo dvije opcije, tamo piše ovako:
Cooling fluid specification: Ethylene glycol based antifreeze
I to je sve što piše, pa sad ti traži u bazi podataka (ako si to negdje zapisao npr) :D
Uglavnom, da, to je crveni iliti rozi kako ga već zovu i to je G12 ili G12+

A kad smo već kod servisa i zbunjenosti, dolazi mi iz servisa (ovlaštenog) po ležaj kotača za C4 i taj ležaj ima magnet za ABS sa jedne strane i on se mora okrenuti prema čitaču ili će lampica u kabini biti stalno upaljena. I ja to čovjeku pokažem gdje je magnet i objasnim, a on meni da su oni ovlašteni servis i da kao oni to ne znaju da ja to njima ne moram ništa pričati.
Nakon 2 dana zovu iz servisa da mi reklamiraju ležaj jer ne radi ABS, odnosno da lampica stalno svijetli. Na moje pitanje kako su ugradili ležaj, oni meni odgovaraju da kakve to ima veze. Onda sam im lijepo rekao da ponve postupak isprešavanja, da kad izvade ležaj okrenu ga kontra i da će ABS raditi i da će se lampica ugasiti. I tako i bi :D

Naravno, nije to tako posvuda, kao i da je uvijek lako naići na nekoga tko je tek došao raditi i ne zna još te neke stvari, no ipak u ovlaštenim servisima bi to trebalo biti nekako bolje posloženo kad je u pitanju tko će što raditi i za što odgovarati, te ne puštati još nestučne osobe da rade vrlo odgovorne poslove, kao npr zamjena diskova i onda ne počistiti glavčine prije stavljanja novih diskova, nego ostaviti sve hrđavo i to napraviti po sistemu skidanja i montiranja guma u boxu formule 1. I naravno, onda nakon 2-3 tkm skidati i stavljati nove ... (tako je bilo meni)...

Zato smo tu, da si međusobno pomognemo, tko što zna i može pomoći :)
 

joja

Member
Ja sam jučer baš imao jedan upit za jedan C5 u koji ide 10,70 Litara antifriza i u onom polju gdje je u ovom gore slučaju pisalo dvije opcije, tamo piše ovako:
Cooling fluid specification: Ethylene glycol based antifreeze
I to je sve što piše, pa sad ti traži u bazi podataka (ako si to negdje zapisao npr) :D
Uglavnom, da, to je crveni iliti rozi kako ga već zovu i to je G12 ili G12+

A kad smo već kod servisa i zbunjenosti, dolazi mi iz servisa (ovlaštenog) po ležaj kotača za C4 i taj ležaj ima magnet za ABS sa jedne strane i on se mora okrenuti prema čitaču ili će lampica u kabini biti stalno upaljena. I ja to čovjeku pokažem gdje je magnet i objasnim, a on meni da su oni ovlašteni servis i da kao oni to ne znaju da ja to njima ne moram ništa pričati.
Nakon 2 dana zovu iz servisa da mi reklamiraju ležaj jer ne radi ABS, odnosno da lampica stalno svijetli. Na moje pitanje kako su ugradili ležaj, oni meni odgovaraju da kakve to ima veze. Onda sam im lijepo rekao da ponve postupak isprešavanja, da kad izvade ležaj okrenu ga kontra i da će ABS raditi i da će se lampica ugasiti. I tako i bi :D

Naravno, nije to tako posvuda, kao i da je uvijek lako naići na nekoga tko je tek došao raditi i ne zna još te neke stvari, no ipak u ovlaštenim servisima bi to trebalo biti nekako bolje posloženo kad je u pitanju tko će što raditi i za što odgovarati, te ne puštati još nestučne osobe da rade vrlo odgovorne poslove, kao npr zamjena diskova i onda ne počistiti glavčine prije stavljanja novih diskova, nego ostaviti sve hrđavo i to napraviti po sistemu skidanja i montiranja guma u boxu formule 1. I naravno, onda nakon 2-3 tkm skidati i stavljati nove ... (tako je bilo meni)...

Zato smo tu, da si međusobno pomognemo, tko što zna i može pomoći :)
Da, mislim da im je samo bitno da dobe licencu, a poslije, kako bude. Znaju samo "dobro"naplatiti i površno složit i našarafit, a one sitne pojedinsti ( plasični osigurači,kapice, šelne itd ) kao da ne postoje pa poslije stalno nešto šumi, pucketa i sl. Kad čovjek to spomene čude se i negoduju kako smo:surprised: uopće udostojili pitati ili reklamirati. Garancija na dijagnozu kvara ili na pogađanje što je neispravno-nema. Što predlože kupi pa ako nije to onda je nešto drugo. Ima toga unedogled.
 

MATICAR

New member
Pozz svima. Nov sam na forumu i ne znam kako prijavit svoj problem pa bih Vas molio da ae ne ljutite jer znam da nije ista tema.Vlasnik sam Citroena C5 2.0 hdi 2003 god, 80 kw, 270000 km. Do sam nikas nista, nikakvih problema, sve 5 ali nedavno je počeli. Ovako. Negdje gubim rashladnu tekućinu. Počeo sam kužit jer mi svakih cca 500 ,600 km zapišti na tabli top up coolant level to low..Na posudi je nivo taman na minimumu, nadospem cca 2 dcl i pičim. I tako opet. Nekad bude cca 500,600 km nekad ak ga vozim autoputom malo brže i prije. Èep je suh, šipka od ulja bez emulzije, čep ok kilera ispod isto ok. Auto ne dimi, (doduše ujutro kad je hladno vidi se dim, al neznam jeli od vremena, hladnoće ili.. ali kad se malo zsgrije onda iz auspuha ništa ne dimi,termostat pokazuje temperaturu ok, auto normalno grije.Na kileru ne vidim ništa da kapa, bar on ako na prvu. Unutra u kabini je suh. Uglavnom, normalno palim, vozim, troši u prosijeku 6, 6 i pol litara,ako pazim na otvorenom i 5 i pol.Ulje je ok. Imate li kakvu ideju gdje, šta pogledat. Otkud krenut. Šta sve eliminirati.Kojim redoslijedom i šta pogledat. Kužite i sami da izbjegavam reć brtva glave jer to je ono zadnje i najskuplje, nažalost.A lako moguće je i da je.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ne mora biti glava, prvo treba pregledati sva crijeva i kućište termostata. Nebi bilo nikakvo čudo s obzirom na godine da curi tu negdje.
I neće uvijek kapati ispod auta, zna se rashladna tekućina izgubiti po motornom prostoru :D

E sad, pitanje je koliko imaš volje kopati po autu. Treba vjerovatno dosta toga skinuti, pa krenuti sa lampicom i teleskopskim zrcalom. Bude tragova s donje strane, ovisno di pušta. Možda i na kakvoj šelni.

Može se i ići ekstremnijim putem, isprazniti tekućinu, skinuti crijeva i sve pregledati, po potrebi zamijeniti... ali to je brdo posla :)
 

Milosh

Test
Ili skinuti barem dio stvari koje smetaju da se vidi odozgo, nabiti pritisak u sistemu pumpom pomoću drugog čepa za posudu (sa ugrađenim vrntilom za pumpu) i onda sve pregledati odozgo i odozdo, na dizalici.
 

sir.Oliver

Well-known member
ja ti , jarane , savjetujem da pregledaš dobro hladnjak . on zna puštati ( naprslina ) , ali zbog male rupice i temperature samoga hladnjaka antifriz brzo ispari .... pažljivo pogledaj spojeve bočnih stranica ... ili skini hladnjak i noci negdje u servis da ga provere pod pritiskom ( ne većím od dve , max dve i pol atmosfere . može ga pokidati pritisak .)
 
Na vrh