Mislim da si pogriješio što nisi ugradio original, ja sam ga platio oko 900 kn, jedino što sam još morao nadokupiti kabel. Doduše u ono vrijeme sam našao samo jedan zamijenski koji je bio čak i skuplji i nije bio dobavljiv. Mislim da ti sada slijedi i promjena kilera kabine, slično kao kod Cutaka.
I malo mi je čudno što sada otvara na 102°C jer to ne ovisi o termostatu nego računalo upravlja tim procesima. Najvjerojatnije senzor temperature u termostatu daje pogrešne podatke o temperaturi antifriza. Zato i smatram da se takve dijelove ugrađuje samo original (senzori, termostati, razni brojači okretaja itd.)
Ako je talijanski onda je vjerojatno facet a on otvara na 105 ali to nije toliko bitno ... svaki termostat radi drugačije zato postoje te neke sitne razlike u temperaturama (ako pričamo o proizvođačima a ne prepakiravačima) a i tu se radi o MC termostatu pa je to manje bitno ...
slažem se za originalne OE dijelove ali i njih netko radi tko ih prodaje u svojoj "maloprodaji" ...
Ovdje nije stvar deklarirane temp nego kvalitete ...
Original dijelovi su bajka za malu djecu. Evo primjer: nedavno sam na svom autu mjenjao set zupcastog. Remen je bio gates, vodena pumpa no name neka, spaner nsk, rolica ina. U servisu rolica kosta oko 90€, a ista ta u ininom pakiranju kosta 27-30€. Kutiju sa citroen znakom placas 60 eura znaci. Mirne duse sam ugradio skf set i hepu pumpu koja jedina ima metalna krilca. Kod dijelova je bitno ugradit dio renomiranog proizvodaca tipa Bosch, Delphi, Skf, Trw, itd, jer su to vecinom proizvodaci originalnih dijelova. Proizvodac auta ne proizvodi te dijelove nego ih narucuje, pa se cesto puta dogodi da dobijes bokji aftermarket dio nego sto je originalni. Bitno je znaci ugradit dio koji odgovara specifikaciji koju je naveo proizvodac.
Ovo je još jedna od većih zabluda ekipe koja misli da je pumpa sa metalnim impelerom kvalitetnija jer će se kod plastičnog lopatice potrgat.
Opet krećemo od istog ako je pumpa kvalitetna to se neće dogodit i ona će odradit svoj životni vijek bez problema ...
Onda ekipa ponukana time kupuje pumpe sa metalnim impelerima i meću kineska smeća teške metalurgije u kombinaciji sa šrot ležajem te onda imaš kino na zavidno maloj km.
Plastični impeleri su puno bolji jer imaju bolji balans i bolji dizajn impelera (obično turbinast u odnosu na klasične metalne lopatice) koji daje bolji protok vode.
Evo jedan primjer
Kinez (DOLZ, Valeo, Febi, MAPCO, MEYLE, Magnet Marelli i dr.)
HEPU
SKF
Original