Gorski
Member
Pozdrav svima,
Eto, dogodilo se i to. Za nevjerovati. Raspala se guma koja je sastavni dio remenice (zupčaste) radilice. I što, skidanjem poklopca glave motora imalo se što vidjeti, polomljeni dijelovi (plosnati, zaobljeni - podizači ventila što li?), oštećeni bregovi bregaste osovine... I to je za sada to.
Saxo je na servisu, u Pazinu, pa ćemo vidjeti s početkom tjedna kada ga otvore što je sve prošlo.
Inače, radi se o Saxu 1,5 D, 2003 g. 177000 tkm, stvarnih.
Zupčasti remen mijenjan dva puta, na cca 48000 tk (kada sam ga kupio od prvog vlasnika) te na 160 000 tkm tj. lani (2017, u 6. mj).
Natezač remena zamjenjen cca 2 mj nakon zamjene zupčastog remena, budući je i dalje cvilio kao i do zamjene zupčastog remena, što sam servisu bio i naglasio.
Eto, da se zna da se i to događa. A dogodilo se na otvorenoj cesti (istarskom ipsilonu), pri brzini cca 100 km/h samo se ugasio. Nikakvih neobičnih zvukova. Tek nakon zaustavljanja i pokušaja ponovnog paljenja čulo se "čudno" verglanje, kao u prazno, objašnjivo.
Javim kako će dalje biti. Uglavnom, namjera mi je popravljati ga.
A koliko će popravak koštati ...Bogzna!?
A i već smo razmišljali o većem Citroenu (C8), pa jednog idem gledati uskoro. No, o tome u drugoj temi.
Eto, dogodilo se i to. Za nevjerovati. Raspala se guma koja je sastavni dio remenice (zupčaste) radilice. I što, skidanjem poklopca glave motora imalo se što vidjeti, polomljeni dijelovi (plosnati, zaobljeni - podizači ventila što li?), oštećeni bregovi bregaste osovine... I to je za sada to.
Saxo je na servisu, u Pazinu, pa ćemo vidjeti s početkom tjedna kada ga otvore što je sve prošlo.
Inače, radi se o Saxu 1,5 D, 2003 g. 177000 tkm, stvarnih.
Zupčasti remen mijenjan dva puta, na cca 48000 tk (kada sam ga kupio od prvog vlasnika) te na 160 000 tkm tj. lani (2017, u 6. mj).
Natezač remena zamjenjen cca 2 mj nakon zamjene zupčastog remena, budući je i dalje cvilio kao i do zamjene zupčastog remena, što sam servisu bio i naglasio.
Eto, da se zna da se i to događa. A dogodilo se na otvorenoj cesti (istarskom ipsilonu), pri brzini cca 100 km/h samo se ugasio. Nikakvih neobičnih zvukova. Tek nakon zaustavljanja i pokušaja ponovnog paljenja čulo se "čudno" verglanje, kao u prazno, objašnjivo.
Javim kako će dalje biti. Uglavnom, namjera mi je popravljati ga.
A koliko će popravak koštati ...Bogzna!?
A i već smo razmišljali o većem Citroenu (C8), pa jednog idem gledati uskoro. No, o tome u drugoj temi.