ccccxm
New member
Pozdrav ekipi moji radovi trenutno sa restauracijom xm idu super.Ali muči me jedan "problem",moj xm je prve generacije i ima klasičnu pumpu hidraulike sa jednim izlazom.Što se tiče tlaka pumpa je odlična ali jedna druga stvar me muči.
kako je pumpa jedini dio koji nikada nisam radio,problem mi predstavlja to što je u nekoliko prilika kada je auto startan hladno ispuštala limeni zvuk ja sam to riješio nategnuvši remen ali jakoo i to me brinulo.Pa sad kad ga restauriram ponovno muči me to volio bih je rastaviti odnosno zanima me dali između komore u pumpi gdje se stlačuje lhm i vanjskog "suhog"dijela postoji ležaj klasična balinjera kojoj je možda mast graša sa godinama izgubila svojstva pa škripi??
Molim da mi netko tko je to već radio da savjet ako je moguće to srediti a da ne raskopam samo srce pumpe jer tlak stvara odlično i dali regulator tlaka može šljakati od bx na xm i ako ne koje bi bile posljedice.I skoro zaboravih došla je nared i reparatura ruka zadnjeg trapa ako je netko već radio dali zna gdje ima uzet i koja je cijena....:thinking::hm:
kako je pumpa jedini dio koji nikada nisam radio,problem mi predstavlja to što je u nekoliko prilika kada je auto startan hladno ispuštala limeni zvuk ja sam to riješio nategnuvši remen ali jakoo i to me brinulo.Pa sad kad ga restauriram ponovno muči me to volio bih je rastaviti odnosno zanima me dali između komore u pumpi gdje se stlačuje lhm i vanjskog "suhog"dijela postoji ležaj klasična balinjera kojoj je možda mast graša sa godinama izgubila svojstva pa škripi??
Molim da mi netko tko je to već radio da savjet ako je moguće to srediti a da ne raskopam samo srce pumpe jer tlak stvara odlično i dali regulator tlaka može šljakati od bx na xm i ako ne koje bi bile posljedice.I skoro zaboravih došla je nared i reparatura ruka zadnjeg trapa ako je netko već radio dali zna gdje ima uzet i koja je cijena....:thinking::hm: