Hm, neke stvari koje si napisao su vise stvar tvog osobnog dojma nego problem pumpe.
Primjerice, to sto auto brzo padne kad ga ugasis. Vjeruj mi, to nema veze s pumpom i neovisno o pumpi, auto ce ti padati istom brzinom. Napunjene i nove kugle su ti razlog sto auto duze stoji.
Ipak, tebi bi ovjes trebao puno brze reagirati s obzirom da imas 6-klipnu pumpu koja napaja kompletan sustav, auto definitivno treba brze reagirati.
Prvo pitanje: kad upalis auto, za koliko se ugasi STOP?
Drugo pitanje: kako ti zvuci regulator? jer, ti ustvari ne cujes pumpu nego regulator pritiska i kuglicu u njemu. Ma, nebitno! Dali brzo i ostro iskapca (tik-tik) ili onako rasteze (trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr-tik)?
Trece pitanje: kakav ti je servo? Dali postane tezak kad primjerice okreces volan i stisces kocnicu ili kad se auto dize?
Moze stvarno biti pumpa. A mogu i biti slabi spojevi na usisu pumpe. Rekao si da su stavljene jos uvijek original kopce, one elasticne. Mozes probati staviti prave selne, na usisu rezervara i na usisu pumpe.
Ocisti korektore, to ce isto pomoci!
A za naci pumpu, pa, potrazi sa Xm-a, oni imaju taj isti sustav i nekako ih je vise od tih ranih Xantia. Jedino pazi da ti remenica pase, ako ne, stavi svoju.