Bio sam na tehničkom pregledu gdje je ustanovljeno da zadnji desni (iza suvozača) kotač koči duplo lošije od lijevog. (razlika je 60%, a dozvoljena je 30%)
Nožna kočnica je u redu, samo je problem kod ručne.
Rekoše da se možda malo klipić zapekao ili možda treba podesit desnu sajlu, pa da pogledaju na servisu.
Otišao ja kod šogora i malo smo bacili oko jer nismo imali previše vremena.
Kad se digne ručna, kočioni cilindar na desnom kotaču dublje propadne od lijevog, a kad pustim ručnu isti taj cilindar se manje vrati nazad od lijevog.
Znači suma je da desni cilindar dublje propadne, manje se vrati nazad i slabije koči od desnog.
Također vidjeli smo da se desni kotač teže vrti (čak se malo čuje ko da kočione obloge stružu po disku) i na jednom dijelu diska, disk je više potrošen od drugog.
Ima li netko ideju zašto se to dogodilo i kako to riješit?
Šogor veli da treba pogledat ispod auata još tu sajlu jer se tu štela, al sumnja da je problem u cilindru pa da bi trebalo zamijenit neke dvije gumice u tom cilindru. (nečistoća i slično)
Nožna kočnica je u redu, samo je problem kod ručne.
Rekoše da se možda malo klipić zapekao ili možda treba podesit desnu sajlu, pa da pogledaju na servisu.
Otišao ja kod šogora i malo smo bacili oko jer nismo imali previše vremena.
Kad se digne ručna, kočioni cilindar na desnom kotaču dublje propadne od lijevog, a kad pustim ručnu isti taj cilindar se manje vrati nazad od lijevog.
Znači suma je da desni cilindar dublje propadne, manje se vrati nazad i slabije koči od desnog.
Također vidjeli smo da se desni kotač teže vrti (čak se malo čuje ko da kočione obloge stružu po disku) i na jednom dijelu diska, disk je više potrošen od drugog.
Ima li netko ideju zašto se to dogodilo i kako to riješit?
Šogor veli da treba pogledat ispod auata još tu sajlu jer se tu štela, al sumnja da je problem u cilindru pa da bi trebalo zamijenit neke dvije gumice u tom cilindru. (nečistoća i slično)