Pozdrav ekipa,
vlasnik sam C5 I 2.2 HDI brake automatic (4 brzine) zadnjih 6 mjeseci.
Auto sam dobio pod račun od poznanika i povijest je više manje ovakva:
kod prijašnjeg vlasnika se razletio motor na nekih 200xxx km te je isti zamjenjen motorom s 50000 km manje (ako je to uopće bitno).
Nakon toga nije bilo nikakvih problema do unazad godinu dana kada mu je auto prestao potezati.
Njemu (čovjek je automehaničar) je to bio 3-4 auto na dvorištu i bolio ga đon za njega pa se prema njemu tako i ponašao nažalost.
Posljedica toga jest da je auto izvana ok a unutra u lošijem stanju i nije ni pokušao dokučiti zašto auto ne poteže.
Od kada sam ga ja preuzeo prije 6 mjeseci uz svakodnevno korištenje za put na posao pokušavam ga vratiti u život.
Međutim problem s ubrzavanjem i dalje ostaje ali sada malo drugačiji.
Kada tek upalim auto i odmah krenem žešće voziti poteže ko blesav, međutim negdje u vožnji baci ga u safe mode i nema više ubrzanja, odnosno reakcija na papučicu gasa je gotovo nikakva pogotovo preko 80km/h.
Grešku je teško ponoviti odnosno nema nikakvog pravila kada će se pojaviti nakon ponovno paljenja auta. Nekada se pojavi nakon par metara vožnje a u zaista rijetkim situacijama se ne pojavi uopće.
Agresivna ili spora vožnja uopće nije pravilo.
Npr. nakon paljenja vozim normalno s ručnim mjenjanjem do 2000 okretaja i svejedno ode u safe mode...
Da bih utvrdio gdje je kvar isprobao sam sljedeće:
- očišćene vakum cijevčice i spojevi (nakon čega se stanje gotovo ne primjetno poboljšalo)
- isprobani vakumski elektro ventili drugim (barem onoliko koliko sam ih uspio pronaći)
- zamijenjen MAP senzor
- Zamijenjne MAF senzor
- Zamijenjen senzor položaja gasa
Imam osjećaj da je problem u pritisku koji turbina radi pa ga baca u safe mode.Senzor pritiska turbine je ispravan (nov) pa sam sada počeo sumnjati na vakum ventil turbine...
Neznam jeli to bitno ali moram napomenuti da je izvađeni DPF filter kompletno ali nije maknut iz računala pa baca grešku.
Ako netko ima bilo kakav savjet na šta dalje obratiti pozornost/isprobati bio bih vrlo zahvalan...
Rekli su mi da bez spajanja na računalo na citroenu neću riješiti nikakav problem, pa eto ako ima neka dobra duša u Zagrebu i okolici koja bi bila voljna pomoći oko diagnostike nebih ostao dužan
Admini, prolistao sam forum tražeći slične teme, ima ih ali nažalost niti jedna koja je meni pomogla. Ako smatrate da ipak treba ići u drugi topic ili tema več postoji slobodno preusmjerite
vlasnik sam C5 I 2.2 HDI brake automatic (4 brzine) zadnjih 6 mjeseci.
Auto sam dobio pod račun od poznanika i povijest je više manje ovakva:
kod prijašnjeg vlasnika se razletio motor na nekih 200xxx km te je isti zamjenjen motorom s 50000 km manje (ako je to uopće bitno).
Nakon toga nije bilo nikakvih problema do unazad godinu dana kada mu je auto prestao potezati.
Njemu (čovjek je automehaničar) je to bio 3-4 auto na dvorištu i bolio ga đon za njega pa se prema njemu tako i ponašao nažalost.
Posljedica toga jest da je auto izvana ok a unutra u lošijem stanju i nije ni pokušao dokučiti zašto auto ne poteže.
Od kada sam ga ja preuzeo prije 6 mjeseci uz svakodnevno korištenje za put na posao pokušavam ga vratiti u život.
Međutim problem s ubrzavanjem i dalje ostaje ali sada malo drugačiji.
Kada tek upalim auto i odmah krenem žešće voziti poteže ko blesav, međutim negdje u vožnji baci ga u safe mode i nema više ubrzanja, odnosno reakcija na papučicu gasa je gotovo nikakva pogotovo preko 80km/h.
Grešku je teško ponoviti odnosno nema nikakvog pravila kada će se pojaviti nakon ponovno paljenja auta. Nekada se pojavi nakon par metara vožnje a u zaista rijetkim situacijama se ne pojavi uopće.
Agresivna ili spora vožnja uopće nije pravilo.
Npr. nakon paljenja vozim normalno s ručnim mjenjanjem do 2000 okretaja i svejedno ode u safe mode...
Da bih utvrdio gdje je kvar isprobao sam sljedeće:
- očišćene vakum cijevčice i spojevi (nakon čega se stanje gotovo ne primjetno poboljšalo)
- isprobani vakumski elektro ventili drugim (barem onoliko koliko sam ih uspio pronaći)
- zamijenjen MAP senzor
- Zamijenjne MAF senzor
- Zamijenjen senzor položaja gasa
Imam osjećaj da je problem u pritisku koji turbina radi pa ga baca u safe mode.Senzor pritiska turbine je ispravan (nov) pa sam sada počeo sumnjati na vakum ventil turbine...
Neznam jeli to bitno ali moram napomenuti da je izvađeni DPF filter kompletno ali nije maknut iz računala pa baca grešku.
Ako netko ima bilo kakav savjet na šta dalje obratiti pozornost/isprobati bio bih vrlo zahvalan...
Rekli su mi da bez spajanja na računalo na citroenu neću riješiti nikakav problem, pa eto ako ima neka dobra duša u Zagrebu i okolici koja bi bila voljna pomoći oko diagnostike nebih ostao dužan
Admini, prolistao sam forum tražeći slične teme, ima ih ali nažalost niti jedna koja je meni pomogla. Ako smatrate da ipak treba ići u drugi topic ili tema več postoji slobodno preusmjerite