Saxo izbacuje vodu na cep

takeschi

New member
Pozdrav

Intersuje me po koji savjet, sugestija iz vaseg iskustva.
Citroen Saxo 1.1 2000g, 127.000 km radi perfektno do prije 15ak dana.
Velike vrucine dugo putovanje po makadamu i pregrijao se i izbacuje vodu na cep. Nakon dosipanja sve bilo ok 4-5-10 dana.Sada se desva da izbacuje tecnost na cep od hladanjaka , nigdje drugdje i pusi se od pregrijavanja i nakon recimo 10 - 15 predjenih km. Upali ventilator ali ne uspijeva da ohladi vec mi se cak i desilo da se upalila ona signalna zarulja da nema tecnosti iako je ima u posudi i da upali ventilator koji radi i ako je auto ugaseno dok ne skinem klemu sa akumulatora. Nema mijesnja vode i ulja, nivo ulja je uvijek indentican prethodnom mjerenju kao i stanju prije ovog problema.
Nema bijelog dima na auspuhu, dobro pali i kad je hladan ali kao sto rekoh sada nabija pritisak za vrlo kratku kilometrazu i izbija vodu na cep koji je potpuno nov.

Po vasem misljenju prije nego ode majstoru da li je ovo termostat, dihtung glave motora, glava motora ili nesto deseto i koliko to okvirno moze da me kosta.
Hvala unaprijed na svim korisnim odgovorima
 

Dalibor

Dado Tornado
ako je bilo tečnosti dok si vozio po makadamu, a auto ti se pregrijao, to znači da ti je auto bio neispravan i prije dugotrajnog puta po makadamu za vrijeme velikih vručina.
naime, ako je ispravan i održavan, auto se ne smije pregrijati.

ako si nadolijevao vodu, to sve ispusti i ulij antifriz. voda kuha na 100°C, antifriz ne, pa češ onda vidjeti kako će se ponašati.
 

takeschi

New member
Nazalost nista, bez obzira na omjer voda - antifriz kao i bez obzira sto sam cep promijenio i stavio novi. Odvezao sam majstoru i ostavio ga pa cemo cuti sta ima on da kaze ali meni nije jasno ako je dihtung glave motora zasto ne mijesa ulje i vodu i zasto ne gubi nivo ulja.

Iskustva?
 

maxx

Member
A tko ti je reko da je brtva tj. dihtung glave??Jesi primjetio ulje u posudi za antifriz?Uostalom,jel ti rashladni sistem odzračen,meni se sve čini da je u sistemu ostalo zraka pa nabija pritisak na čep(negdje mora izbit,il da crijevo pukne).Ja bi prvo dobro odzračio(ak treba i promjenio antifriz)sistem,možda promjenio termostat(možda nekaj sa njim ne štima)pa vidio dalje.To je najjeftinija solucija,od ove promjene dihtunga glave;)
 

deda

New member
Ne mora dihtung glave probiti između kanala ulja i antifriza,probio je između cilindra i kanala za hlađenje,pa pušta kompresiju u vodu i stvara zraćne mjehuriće i baca vodu van.Da bi to provjerio,jednostavno se izmjeri kompresija i vidi se na kojem je cilindru popustio.Na tom motoru je lako promjenit brtvu glave,samo prije toga obavezno treba glavu dat na strojnu obradu da je poravnaju i to je sve,ništa drugo ne diraj,ništa ventili i to,samo napravi odma veliki servis kad se već radi,znaći zupčasti remen,španeri.
 

maxx

Member
A jel to stoga što se auto pregrijavo duže vrijeme pa je brtva popustila ili...??
Nekak mi to "prerano" s obzirom na kilometražu.Nebi li tu vodu baco stalno,npr. i u vožnji dok je pritisak možda i veći nego kad se sporije vozi?
Neznam kolko je u bosni,al mene je promjena brtve i ostalih djelova koštala 2000kn:D
 

deda

New member
To nema veze kolko je prošao,može se desit i na novom,dovoljno je samo da se jednom pregrije i propali brtvu i deformira glavu,zavisi kolko se pregrijao,a može se pregrijat i da radi na leru.Uzrok pregrijavanja,e to je druga stvar,zašto,uglavnom zbog zakazivanja termoprekidača,pa nije ukljićivao ventilator,ili zaštekao termostat,a da je nešto negdje curilo,valjda bi to i vidio da fali antifriza,jedino ako nikada nisi gledao.I to uopće ne ovisi jer je zima ili ljeto.
 

takeschi

New member
Ne mora dihtung glave probiti između kanala ulja i antifriza,probio je između cilindra i kanala za hlađenje,pa pušta kompresiju u vodu i stvara zraćne mjehuriće i baca vodu van.Da bi to provjerio,jednostavno se izmjeri kompresija i vidi se na kojem je cilindru popustio.Na tom motoru je lako promjenit brtvu glave,samo prije toga obavezno treba glavu dat na strojnu obradu da je poravnaju i to je sve,ništa drugo ne diraj,ništa ventili i to,samo napravi odma veliki servis kad se već radi,znaći zupčasti remen,španeri.
Izvini, da ti ne radis u servisu gdje sam odvezao kola.
Ovo sto si mi ti rekao skoro pa identicnim rijecima su mi i rekli u servisu tako da bi sutra trebalo sve biti gotovo i biti OK.
Jedina razlika izmedju majstorovih i tvojih rijeci je da ne treba veliki servis jer sam ga skoro radio i nije nista vidno poremeceno u radu zaupcastog remena.
 
Na vrh