Pozdrav
Intersuje me po koji savjet, sugestija iz vaseg iskustva.
Citroen Saxo 1.1 2000g, 127.000 km radi perfektno do prije 15ak dana.
Velike vrucine dugo putovanje po makadamu i pregrijao se i izbacuje vodu na cep. Nakon dosipanja sve bilo ok 4-5-10 dana.Sada se desva da izbacuje tecnost na cep od hladanjaka , nigdje drugdje i pusi se od pregrijavanja i nakon recimo 10 - 15 predjenih km. Upali ventilator ali ne uspijeva da ohladi vec mi se cak i desilo da se upalila ona signalna zarulja da nema tecnosti iako je ima u posudi i da upali ventilator koji radi i ako je auto ugaseno dok ne skinem klemu sa akumulatora. Nema mijesnja vode i ulja, nivo ulja je uvijek indentican prethodnom mjerenju kao i stanju prije ovog problema.
Nema bijelog dima na auspuhu, dobro pali i kad je hladan ali kao sto rekoh sada nabija pritisak za vrlo kratku kilometrazu i izbija vodu na cep koji je potpuno nov.
Po vasem misljenju prije nego ode majstoru da li je ovo termostat, dihtung glave motora, glava motora ili nesto deseto i koliko to okvirno moze da me kosta.
Hvala unaprijed na svim korisnim odgovorima
Intersuje me po koji savjet, sugestija iz vaseg iskustva.
Citroen Saxo 1.1 2000g, 127.000 km radi perfektno do prije 15ak dana.
Velike vrucine dugo putovanje po makadamu i pregrijao se i izbacuje vodu na cep. Nakon dosipanja sve bilo ok 4-5-10 dana.Sada se desva da izbacuje tecnost na cep od hladanjaka , nigdje drugdje i pusi se od pregrijavanja i nakon recimo 10 - 15 predjenih km. Upali ventilator ali ne uspijeva da ohladi vec mi se cak i desilo da se upalila ona signalna zarulja da nema tecnosti iako je ima u posudi i da upali ventilator koji radi i ako je auto ugaseno dok ne skinem klemu sa akumulatora. Nema mijesnja vode i ulja, nivo ulja je uvijek indentican prethodnom mjerenju kao i stanju prije ovog problema.
Nema bijelog dima na auspuhu, dobro pali i kad je hladan ali kao sto rekoh sada nabija pritisak za vrlo kratku kilometrazu i izbija vodu na cep koji je potpuno nov.
Po vasem misljenju prije nego ode majstoru da li je ovo termostat, dihtung glave motora, glava motora ili nesto deseto i koliko to okvirno moze da me kosta.
Hvala unaprijed na svim korisnim odgovorima