gox
New member
SPi - Single Point injection
Vaš izgled motora, serijski:
Izgled motora nakon "izmjene" usisa (filtera zraka):
1) Zamjena serijskog filtera zamjenskim na istom mjestu gdje je bio serijski filter u kutiji (npr. Pipercross):
2) Kompletno micanje crijeva od usisa i samo stavljanje filtera na usis (npr. K&N 57i):
3) Micanje serijskog filtera iz kutije i stavljanje nastavka + inox cijevi sa "gljivom" do prednje maske:
4) "Nastavak" na usisu (npr. od corse 1.2 8v) + inox cijevi do fara sa "gljivom":
5) Silikonska cijevi ili kombinacija sa serijskim dijelom na usisu + inox cijevi + filter u zatvorenom kućištu smješteno odmah do maske (Cold Air Intake) - po meni najbolja opcija:
MPi - Multi Point injection
Vaš izgled motora, serijski:
1) Inox cijev + gljiva + dovod hladnog zraka:
2) Inox cijev + gljiva do maske:
3) Inox cijevi + gljiva do branika:
4) Zatvorena gljiva na usisu + dovod hladnog zraka:
5) Zatvorena gljiva na sredini:
6) Zatvoren usis kod maske:
Opcija: zamjena manje gljive u "kitu" koji dolazi većom
Vaš izgled motora, serijski:
Izgled motora nakon "izmjene" usisa (filtera zraka):
1) Zamjena serijskog filtera zamjenskim na istom mjestu gdje je bio serijski filter u kutiji (npr. Pipercross):
2) Kompletno micanje crijeva od usisa i samo stavljanje filtera na usis (npr. K&N 57i):
3) Micanje serijskog filtera iz kutije i stavljanje nastavka + inox cijevi sa "gljivom" do prednje maske:
4) "Nastavak" na usisu (npr. od corse 1.2 8v) + inox cijevi do fara sa "gljivom":
5) Silikonska cijevi ili kombinacija sa serijskim dijelom na usisu + inox cijevi + filter u zatvorenom kućištu smješteno odmah do maske (Cold Air Intake) - po meni najbolja opcija:
MPi - Multi Point injection
Vaš izgled motora, serijski:
1) Inox cijev + gljiva + dovod hladnog zraka:
2) Inox cijev + gljiva do maske:
3) Inox cijevi + gljiva do branika:
4) Zatvorena gljiva na usisu + dovod hladnog zraka:
5) Zatvorena gljiva na sredini:
6) Zatvoren usis kod maske:
Opcija: zamjena manje gljive u "kitu" koji dolazi većom