Servis kočionog sustava - što se mijenja?

veteer

New member
Dakle, trebao mi mijenjati diskove itd...
Sve uglavnom.
A ja veze nemam nista nego samo pretpostavljam (antitalent).
Frend mi kaze "diskovi, pakne, bla bla bla.... nesto se kao istrošilo ajme koliko se vidi iza felge zadnje....".
Šta da radim, sta da kupim itd.
Savjet molim.
Pa onda s tim odem nekom da to namontira.
 

Mrèela

New member
Pozdrav kolega!
To što si ti naveo,treba otići nekom ko se razume u to,nema tu bla,bla.
Ja koliko znam da su doboši zatvoreni i treba sve rastaviti da bi se videlo stanje pakni ,doboša.Diskove već možeš videti,a pločice ne dok ne rastaviš to.Moj ti je predlog da ti to pregleda neko ko se dobro razume u te stvari,pa tek onda kupuj i menjaj šta bude potrebno,sa kočnicama se nije za igrati. Javi šta si uradio pozdrav.:cool:
 

deda

New member
Upravo tak,ništa se ne kupuje unaprijed,stanje kočnica ovisi o naćinu i uvjetima vožnje,pređenim km,vrsti auta i vrsti kočnica koje upravo taj tvoj auto ima.
 

brezC4

New member
baš kako su ti i Mrčela i deda napisali:
odvezeš do majstora kod kojeg inače servisiraš auto, digne ga na dizalicu, skine kotače i onda počinje analiza. uzmeš pomičnu mjerku (šubler), izmjeriš debljinu diskova (podatke o debljini novih i toleranciju potrošenosti možeš naći na netu) i ako su ti potrošeni, mijenjaš. pogledaš pločice, golim okom možeš vidjeti njihovo stanje. naravno, ako mijenjaš diskove, obvezno mijenjaš i pločice.
za doboše iza i za pakne, moraju se rastaviti kako bi se vidjelo njihovo stanje.

i obvezno, ako već nisi, promjena kočione tekućine.
 

Vedran

New member
Nazoves telefonom npr Auto Spot servis na krizanju Skorpikove i Samoborske. Za njih znam da imaju besplatnu kontrolu pa ti odmah sve vele kaj treba i dobijes ponudu tak da ne moras nist ici kupovat niti mudrijat....
 

xantia

New member
Dzaba dobar motor , ako kocnice nisu ispravne samo rizikujes svoj zivot i zivot drugih lica.
Na kocnicama nikada netreba stediti.
 

Vedran

New member
Vts i vtr imaju 266 kocnice, znaci iste- c2, kao niti saxo sa 247 mm niti ds3 sa 283 mm nemaju nikad nikakvog problema sa kocenjem niti pregrijavanjem. Saxa vozim na rallyju sa serijskim diskovima i celjustima uz trkace plocice i ulje u jedini problem je u mojoj glavi da kocim prerano svaki put i cudim se kak auto staje. Sa cedva sam preko nekoliko puta isel angazirano na Sljeme, jedanput na Grobnik i isto nikad nista.
Poanta price je da su prosjecnom korisniku ispravne serijske kocnice vise nego dosta!
Uostalom, 'ko koci, gubi :grin:

Jedino ak ti frend nije esteta pa misli da trebas pofarbat celjusti u rejsing crvenu...
 

veteer

New member
Ljudi, da se odlucim na BREMBO kočioni sustav (diskovi, pločice itd) ili EUROREPAR koji citroen preporuča kod vozila starijih od 5g?
 

veteer

New member
2200 eurorepar u ovlastenom servisu.

1850 brembo u AutoSpot koji je partner Autokreše.

I jedno i drugo je je cijena s radom znaci ukupno.
 
Na vrh