Ja mislim da ništa nije propisano tačno osim velikog servisa koji se radi na 180 000 tj 170 000 km. To je sa originalnim setom, dalje ideš na 90 000 tj 80 000
(remenje, španeri, vodena pumpa).
Ostalo sve zavisi od vožnje, sreće i tako toga kao što si i rekao. Imaš ljudi imaju originalne diskove a auto prešlo 180 000 a imaš mjenjaju na 90 000, tako ti je i sa kvačilom turbinom itd...(trubina mislim da ne bi trebal zezati do nekih BAR 250 000-300 000 osim ako nisi baksuz i nije ga neko derao samo tako)
Ako se ne varam promjena one tekućine za dpf ide na nekih 100 000 ali i to zavisi uveliko da li je auto voženo na otvorenom ili po gradu.
Ja sam recimo kupio svog sa 160 000 i u servisnoj piše zamjenjena ta tekućina, jedne pločice i redovno mjenjano ulje i filteri i to je to. Međutim kvačilo iako odvaja dobro postalo je tvrdo, kontam da ću ga do 200 000 morati mjenjati. Diskovi još uvijek mogu služiti neko vrijeme
Kuckao mi je jedan nosač motora pa sam ga podmazao (srećom bez mjenjanja za sad)
Ugl pretpostavljam da ćeš naći auto sa daleko manjom kilometražom i da o tome ne bi trebao ni razmišljati, (osim eventualno nekih sitnica) nego kad nadješ auto koje ti se sviđa ne kupuj bez odlaska u servis na detaljan pregled jer samo to ti može reći stanje auta ostalo je sve kupovina na pamet. Jeste da možeš platiti par pregleda bezveze ali tako ćeš sigurno znati šta kupuješ a ne kupuješ auto svaki dan
Sretno!