E to sam našao na internetu a kasnije vidio da je to sa ovog foruma.Kao da ako se auto diže oče prsnut posuda od ulja ako se ne odšarafi čep.Kak se radi odtlačivanje.Èep se skida samo kad se odtlačuje sistem, jer se tad vraća ulje iz sistema u posudu pa bi se mogao stvoriti prevelik tlak i doći do izbijanja čepa ili pucanja posude.
Druže ,odzračivanje se radi LexiomKak se radi odtlačivanje.
Dobro samo probaj još pojasnit da li se preko lexie auto sam odzrači ili ga treba ručno a preko lexie samo otvarat ventile ili tjerat pumpu ili nekaj drugo.Lexiu imam ,ali da kaj ne za:cenzura::cenzura::cenzura:em.Kaj nije prije neko napisal da se otlačivanje radi tak da se izvadi čep i onda se auto par puta digne i spusti.Mrčela napisal sam kak se otlačiva a ne odzračiva mislim da to nije isto.Ali pojasni odzračivanje ako ide preko lexie i način ako znaš.Druže ,odzračivanje se radi Lexiom
Ne kužim ni ja ali odzračivanje i otlačivanje mi se ne čini isto.Ne kužim,pa dizali smo te aute stotine puta,kada smo mjenjali gume i ništa se nije desilo.
Znam samo da Lexia spusti auto u najniži položaj ,još niži nego što možeš ručno i tako ga odzrači,odvtni čep za svaki slučaj.Dobro samo probaj još pojasnit da li se preko lexie auto sam odzrači ili ga treba ručno
Ima negde. Ja sam to probao i ništa nisam postigao,jedino Lexia to može odraditi kako treba ,znači spuštanjem auta u najniži položaj.Negdje sam pročital da se odšarafi čep pa se auto digne u najviši nivo te potom spusti u naj niži nivo ,i tako par, puta.Kaj se s time dobiva.Tražim taj post ali ga nemrem najti.Kako se taj sistem zove odzračivanje ili otlačivanje.
LOL LOL LOL LOL jesam se nasmijo svaka častNajlepše ti kad si nekaj sam strgaš samo zato kaj te nekaj interesira.
Neprocjenjiv osjećaj!Najlepše ti kad si nekaj sam strgaš samo zato kaj te nekaj interesira.
Jesi li probao?A bum probal pa kaj bude, bude
Dizanje i spuštanje se radilo na starijim hidrauličarima, do C5, jer je na njima spuštanje u najniži položaj značilo i odtlačivanje, a posuda nije bila hermetički zatvorena i mala kao na C5. C5 se spusti na najniži položaj ali tlak u sistemu ostane, tek se sa leksijom otpusti preostali tlak pa se veća količina ulja vrati u posudu nego kad je auto u normalnoj upotrebi, zato se skida čep i zato da bi mjehurići zraka, ako ih ima u sistemu, mogu izići kroz posudu, jer dok je sistem pod tlakom zrak ostaje zarobljen.Negdje sam pročital da se odšarafi čep pa se auto digne u najviši nivo te potom spusti u naj niži nivo ,i tako par, puta.Kaj se s time dobiva.Tražim taj post ali ga nemrem najti.Kako se taj sistem zove odzračivanje ili otlačivanje.