Step motor za Xm-a

Lakii

Well-known member
Ne moze ti se konvertirati zato sto je jedan ventil (onaj sa 2 pin-a) iglicasti ventil, a ovaj drugi je stepper motor. Na razlicitom principu rade.
E sada, taj iglicasti ventil ti moras ugraditi negdje na usis zraka, dali imas mjesto za njega?

I da, neznam za oznaku, bio sam na godisnjem, mogu probati potraziti kada stignem...
 

misa

Active member
Da ne otvaram novu temu jer se tice step motora...i plina.

Kako povezati creva od step motora na autu koji ima venturi plin?Pre miksera za dovod plina u granu(kao sto je fabricki) ili posle miksera(uvodnika)?

Kad vezem kako treba da bude fabricki,auto radi lepo na benzinu ali falsira na plinu zato sto vuce svez vazduh iz filtera i nema ler gas.Moj majstor mi rece da umesto vazduha,kroz step motor treba da prolazi plin...tako da bih morao da crevo od step motora uglavim negde posle miksera,da step motor vuce plin a ne vazduh.

Savet?
 

Lakii

Well-known member
Ostavi kako je tvornicki.

I ler gas na plinu se da postimati kako treba.
Dali imas isparivac sa 2 ili jednim vijkom za stimanje?
 

misa

Active member
Ali ako ostavim fabricki...da vuce vazduh preko step motora pre uvodnika za plin...auto radi mnogo nemirno na plinu.Verovatno zato sto ima vise vazduha nego plina.Cim zatvorim step motor auto radi perfektno mirno i ne trese se.Ne trese se zbog nedovoljnog ler gasa vec zbog lose smese.Hocu da kazem da se trese i na 1k i 2k obrtaja.

Vec sam video na Xm-u da kad ima venturi plin da crevo od step motora ide posle uvodnika za plin.I prica se da je to jedino resenje da i na venturi plinu i na benzinu radi kako treba ili da se skroz zastopa step motor pa da se ler gas steluje na srafu za leptir.
To su informacije od 95% majstora za plin.

Probao sam sa fabrickim "set-up"-om i lose radi na plinu...probacu i sa ovom drugom varijantom pa ako se pokaze dobrim...javicu rezultate.

Da napomenem da je to klasican venturi...nije LCS(lambda control system).Sa LCS-om bi to sto mi savetujes bilo moguce.

Probao sam danas sa zakacenim step motorom posle uvodnika za plin i motor radi na 1800 rpm i na plinu i na benzinu kad je motor hladan.Malo je spustio obrtaje kad se zagrejao na radnu temperaturu na oko 1500rpm i dodatnim odvijanjem srafa za leptir spustio sam na 1100rpm i to je to.Ne radi lepo ni na jednom ni na drugom gorivu.
Vratio crevo od stepa gde treba fabricki da bude i na benzinu radi isto a na plinu nikako.

Kad iscupam konektor i creva od stepa i zatvorim dovod i odvod za step,radi savrseno i na jednom i na drugom gorivu uz vracanje srafa leptira u prvobitni polozaj za rad na plinu.

Sta je sad to?
Mozda zam trebao da otkacim kleme da resetujem ecu ili nesto sa stepom nije u redu?
Negde sam procitao da postoji neka procedura prilikom zamene step motora.Ima li ili samo zakacis step i to je to?

Kako to da sa stepom ima veliki ler gas a bez stepa normalan.Da napomenem da imam 2 step motora i nemoguce je da su oba neispravna,jer su skinuta sa auta koji je bez problema vozen na benzin.
 

misa

Active member
Lovato isparivac...jedna racva za kolicinu plina u grani,jedan sraf za stelovanje smese i lera i treci za ispustanje necistoca iz njega.
 

misa

Active member
Sredjeno! :euforija:

Step motori su bili zaprljani i matica koju gura oprugica je zaglavljivala od masnoce i prljavstine.Tek kad sam rastavio plastiku od step motora video sam o cemu se radi.
Malo nitro razredjivaca,krpice,strpljenja,malo vremena i radi kao sat. ;)

Ulazno crevo od step-motora sam po savetu majstora za plin stavio posle uvodnika za plin,jer kad auto radi na plinu kroz step motor mora da prolazi plin a ne vazduh,a izlazno kako treba da bude fabricki(na usisnu granu).
Obrtaji su potpuno isti i na plinu i na benzinu,oko 900rpm na radnoj temperaturi. ;)
 
Na vrh