Stop Engine Temperature upozorenje

darko

Member
Danas se supruzi tijekom vožnje upalilo ovo upozorenje i temperatura se popela u crveno. Odmah je ugasila auto i ostavila ugašenog cca 10min. Nakon toga je upalila auto i bez problema došla doma, a temperatura je stalno bila u normali.
Nisam sad stigao provjeriti koliko ima antifriza, a i do sad ga je povremeno bilo ispod minimuma pa se nikad nije upalilo ovakvo upozorenje.
Sutra provjerim antifriz...što ako ga ima dovoljno?
Je l' tko imao takav problem i kakav je "lijek" za to?
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Danas se supruzi tijekom vožnje upalilo ovo upozorenje i temperatura se popela u crveno. Odmah je ugasila auto i ostavila ugašenog cca 10min. Nakon toga je upalila auto i bez problema došla doma, a temperatura je stalno bila u normali.
Nisam sad stigao provjeriti koliko ima antifriza, a i do sad ga je povremeno bilo ispod minimuma pa se nikad nije upalilo ovakvo upozorenje
Bio identičan problem (i rješenje) već na forumu. Ovo što Tec kaže.
 

darko

Member
Antifriza ima, doduše malo je ispod minimuma ali nije iscurio pa da je to problem.
Tec, gdje je taj indikator ?
Smije se auto voziti ili ne ako je taj indikator u pitanju (naravno dok ga ne zamjenim)?
 

darko

Member
Kolika je cijena tog indikatora temperature rashladne tekučine, da se pripremim ako je on?

-------
Edit:
Žena je ipak otišla autom na posao i odvozila bez problema cca 30km, a temperatura je stalno bila na jednoj do dvije crtice.
 

skafetin

New member
Nije ti do tekucine, upalilo bi ti se low water level.Meni se samo jednom desilo da mi voda padne ispod min,al bi se signaliziralo na ekranu,ipak pogledaj za svaki slucaj jer na pikassu temp ne ide preko 2 crtice...
 

darko

Member
Danas je sve bilo u redu, supruga je otišla na posao autom i vratila se bez problema, a pritom je temperatura varirala od jedne do dvije crtice.
Jel se da kako provjeriti jel u pitanju indikator temperature?
 

Dalibor

Dado Tornado
senzor temp. motora možeš provjeriti mjerenjm otpora.
kada je motor hladan na ovoj temp okoline otpor bi mu trebao biti oko ili preko 10 kiloohma, kada je motor dobro zagrijan treba biti nekoliko stotina ohma.
temperature između znače otpor između.

senzor se nalazi iznad spoja motor-getriba.
 

Konrad

New member
ti si definitivno vidio krivi senzor...senzor se nalazi na kucistu termostat...ispod crijeva koje ide od filtera zraka prema turbini...

kat. broj 1338.C1 - 247 kuna...s time da uzmes uz njega novu gumicu/brtvu...i obavezno mijenjaj kad je hladan motor jer moras brzo izvuci stari senzor i staviti novi da ti ne iscuri previse vode...i pazi da ti stara gumica ne ostane unutra...

 

Konrad

New member
ako se dobro sjecam iznad filtera ulja je davač tlaka ulja...moguce da si vidio neki drugi...nesjecam se vise tocno jel ima jos koji dolje
 

Dalibor

Dado Tornado
i obavezno mijenjaj kad je hladan motor jer moras brzo izvuci stari senzor i staviti novi da ti ne iscuri previse vode
ili sfrči malo papira otprilike kakva bi bila rupa, i nakon što izvadiš senzor i malo vode izađe, staviš taj papirić, pa se sa senzorom možeš malo i poigrati...

recimo zagriješ ga u filđanu pa možeš mjeriti kako se mijenja otpor na senzoru :)
 

darko

Member
Ono što sam ja mogao napraviti za sad napravio sam.
Doliven je antifriz između oznaka Min - Max.
Upalio sam auto i cca 15min je bilo toplo samo donje crijevo, a onda se zagrijalo i gornje tako da mislim da je termostat dobar.
Vidjet ću kako će se ponašati u vožnji ovih dana.
 

Automatic

Well-known member
olika je cijena tog indikatora temperature rashladne tekučine, da se pripremim ako je on
Ma to je sitnica promjeni pa si miran,pogleaj da li ti se uključuje ventilator na kileru kad je auto vruć i klima ugašena(mora biti i ugašen položaj na poziciji za prednje staklo jer automatski pali klimu kad je okrenut na vjetrobransko staklo a klima ventilator).To ti govorim da ne bi bilo do termo prekidaća koji može bit na samom kileru ili pokraj ostalih indikatora oko termostata.
 
Na vrh