E jbg, s njima to obicno tako ide. Jedino da probas nac nekog mestra koji bi se s njima natezao pa mozda izvukao jos sta novo, meni bi ovaj moj jos toga novog sigurno izvukao preko nekih svojih uhodanih "metoda".. Otvarat ce ti se vrata normalno kad se ispravi to okolo sta je unisteno i njihovo ulezistenje. Gledaj, ravnat i kitan dio nikad ne moze bit ko novi, uvijek se to na suncu vidi i zato probaj nac nekog ko ti moze toga izvuc sta vise, nemoj odma zurit s popravkom. Zato mislim da je bolje ako imas kakvog privatnog limara (koji "zna znanje" i ima prijavljen obrt tako da ti moze napravit po racunu s oriđiđi dijelovima, naravno) koji bi se zalozio za tebe, ovi u ovlastenom servisu bilo kojem to sigurno nece, ljudi rade svoj posao i bas ih briga. Njima je satnica placena po standardnoj normi i zasto bi se sad oni natezali za tvoje nove dijelove?al mi je malo debilno, ni kriv ni duzan imat cu krpane i ravnate dijelove...a najvise me brine ta vrata zadnja da li ce se normalno ili teze otvarat/zatvarat jer sad se jedva malo pomaknu...
Dragi zorane, na ovo ne mogu ne reagirat, a kako kaze ona stara - slika govori ko 1000 rijeci (u ovom slucaju video).E tak je to kad vozite te nježne autiće u prevodu (****ice) jel se neko nasloni ode pol auta. Da je moju xantiu pičnuo odozada otišo bi samo branik a njemu pola auta.
Dakle, bojim se da bi bilo obrnutoDa je moju xantiu pičnuo odozada otišo bi samo branik a njemu pola auta.
Itekako ih mogu usporedit jer su podvrgnuti identicnim uvjetima testiranja sta najbolje pokazuje kako je građen jedan, a kako drugi.a ti ne mozes usporedivati xantiu i c2 u crash testu kao sto ne mozes usporediti c2 i xantiu na cesti, naravno znamo tko bi se di pokazao
Itekako dokazuje. A sta to dokazuje? Dokazuje to da je Xantia, kao auto koji koncepcijske korijene vuce iz 1992. godine, sukladne sigurnosnim standardima koji su onda bili aktualni, puuuuuuno meksa i daleeeeeko manje cvrstoce od C2 koji je koncepcijski noviji tocno jedno desetljece, a koliko su otad sigurnosni standardi i tehnologija napredovali, o tome ne treba ni pricat. Postoje, dakle, dva pojma koji se zovu cvrstoca i krutost. Zakljucak je totalna zabluda oko velicine i puckog uvjerenja: "imam t' ja, pajdo, kilometar haube ispre' sebe na svom merceeedesu W123, tot' je, jarane, sigurnije od novog twinge il kak' se ono zove, sta ce on s onom kratkom haubicom i 900 kg". Drugi dio zakljucka je ne daj Boze sraza između C2 i Xantie, jer ovog drugog ne bi ni pola ostalo. Odozada, sprijeda ili bocno, ista stvar. Ili, slikovito receno, Xantia je u ovom slucaju auto od papira, a C2 je mali tenk, suprotno Zokijevom uvjerenju. Dakle, da je tip naletio na tvoju Xantiu umjesto na kolegin C2, o cemu pricas, pola auta bi ti uslo use i prosao bi puuuuuno gore nego on.Koliko ja znam ovdje se radi o saobraćajki da je neko udario auto odozada i ovi testovi ništ ne dokazuju u vezi toga, pričao sam i rekao o udarcu odozada.
Ode xantia u 3pm ROFLROFLDragi zorane, na ovo ne mogu ne reagirat, a kako kaze ona stara - slika govori ko 1000 rijeci (u ovom slucaju video).
Evo kako bi to, ne daj Boze nikome, izgledalo s tvojom xantiom:
http://www.uhrvatskoj.com/upload/tbl_oglasi/nadgrobni-spomenik_215050.jpg
a kako bi izgledala ista stvar s mojim C2:
http://metro-portal.hr/img/repository/2010/02/medium/setnja_park_ljubav_shutterstock.jpg
Dakle, bojim se da bi bilo obrnuto
Problem je sta puno ljudi jos uvijek zivi u proslom stoljecu i ne kuzi da danas vise nije sve u velicini (bar kad su auti u pitanju) Tim inzenjera strucnjaka i tehnologija koja evoluira iz dana u dan zasluzni su za to da stara pucka logika nema uspjesnu primjenu u svakoj zivotnoj domeni
Oba crash testiranja provedena su prema jedinstvenim Euro NCAP propisima (frontalni nalet na fiksnu prepreku pri brzini 64 Km/h).
.
Nekad stvarno moras bit slikovit da ljudima dokazes da zive u zabludi :grin:Ode xantia u 3pm ROFLROFL