misa
Active member
Pozdrav momci!
Posto je tema "Problemi sa Xm-om" zakljucana,moracu da otvorim novu.:whistling:
Lakii u toj temi rece da TDC senzor ima direktne veze sa tim sto mi obrtomer ne radi.
Danas sam odlucio da to prekontrolisem jer sam na netu dosta citao da se 99% problema u vezi TDC senzora i NE rada obrtomera javlja zbog zaprljanosti i korozije istog.
Kod mene se desava to da se obrtomer pomera prilikom verglanja i to sinhronizovano za verglanjem(nadam se da razumete sta hocu da kazem).Znaci ...kad motor okrene jednu revoluciju prilikom paljenja tako se i obrtomer pomera za 1k rpm i kad auto upali on samo padne na nulu.
Malopre se vratih iz garaze gde sam izvadio senzor,ocistio ga,odmastio i vratio na auto.Bas je bio zamascen.:hm:
Upalio sam auto,kad ono obrtomer i dalje na nuli.
Rekoh...aj da iscupam konektor dok auto radi da vidim da nije problem u konektoru...kad ono...istog trenutka se auto ugasi.Znaci da tdc senzor radi.Jel tako?
Znak da se auto ugasio kad sam iscupao konektor TDC senzora bi trebalo da znaci da je on ustvari ispravan.Jel da?
Ako je odgovor "DA"...onda znaci da je problem negde u instalaciji.Ali gde?
Mnogo me nervira kad u voznji stalno stoji na nuli.
Ako neko ima neki savet....unapred hvala.
Posto je tema "Problemi sa Xm-om" zakljucana,moracu da otvorim novu.:whistling:
Lakii u toj temi rece da TDC senzor ima direktne veze sa tim sto mi obrtomer ne radi.
Danas sam odlucio da to prekontrolisem jer sam na netu dosta citao da se 99% problema u vezi TDC senzora i NE rada obrtomera javlja zbog zaprljanosti i korozije istog.
Kod mene se desava to da se obrtomer pomera prilikom verglanja i to sinhronizovano za verglanjem(nadam se da razumete sta hocu da kazem).Znaci ...kad motor okrene jednu revoluciju prilikom paljenja tako se i obrtomer pomera za 1k rpm i kad auto upali on samo padne na nulu.
Malopre se vratih iz garaze gde sam izvadio senzor,ocistio ga,odmastio i vratio na auto.Bas je bio zamascen.:hm:
Upalio sam auto,kad ono obrtomer i dalje na nuli.
Rekoh...aj da iscupam konektor dok auto radi da vidim da nije problem u konektoru...kad ono...istog trenutka se auto ugasi.Znaci da tdc senzor radi.Jel tako?
Znak da se auto ugasio kad sam iscupao konektor TDC senzora bi trebalo da znaci da je on ustvari ispravan.Jel da?
Ako je odgovor "DA"...onda znaci da je problem negde u instalaciji.Ali gde?
Mnogo me nervira kad u voznji stalno stoji na nuli.
Ako neko ima neki savet....unapred hvala.